Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Antal ordre dagligt ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person
Webshop verden lyder meget spændende. Men før jeg kaster mig ud i det, skal jeg have en ide om hvad jeg kan forvente mig .

Hvor mange ordre modtager i feks dagligt ?
Skal man fea starten konsentrere om udlandet også, eller ska man starte med gøre webshopen kendt i Danmark først ?

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 12:17

Det er jo noget der varrier helt vildt fra hvad du sælger.
Hvis du oplyste os om, hvad du regnede med at sælge, ville vi måske kunne komme med nogle skud.

Men, du skal jo også tænke på hvordan du gør det.

F.eks

Købmand A, gør det rigtigt godt, han laver reklarmer, er aktivmesser, og deltager socialt, der hvor hans målgruppe er.

Købmand B, gør det også nogenlunde, han er bare ikke på messer, eller rammer sin målgruppe rigtigt.

Der er mange faktorere for hvad der giver salg, og hvad gør ikke.
Det skal du også have med. Så hvis nogle gav et eksempel på netop det du også ville sælge, og de sælger laver 1000 ordrer hver dag.

Betyder det ikke at du kommer til det samme.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 12:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer helt an på hvad du sælger!

Antallet af salg hænger jo meget sammen med:
Efterspørgsel
Konkurrencen på markedet
Antal varer på shoppen
Din markedsføringsindsats

Og der er helt sikkert flere punkter som har betydning for hvor mange ordrer du kan regne med at få dagligt!

Selv modtager vi en beskeden håndfuld ordrer dagligt - Men vi omsætter sikkert for ligeså meget nogle af dem der har 100 ordrer dagligt!

Hvis jeg var dig, ville jeg starte med at fokusere på Danmark. Når du er helt ny og intet kender til branchen, er det rigtig godt at få en idé om hvordan det hele hænger sammen, før du begynder at bruge penge og energi på udlandet.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:55

Du får mellem 1 & 5000 ordre om dagen afhængig af markedsføring, produkt og service.. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)