Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af webshop igennem flash template.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allsammen

Jeg står i sådan en uheldig situation at min webshop er halvfærdig.

Fik et godt tilbud fra en Amino-gut, som vil lave min webshop mod betaling, og det var fint, og vedkommende foreslog denne løsning. De sidste småting, kan han ikke løse da han ikke mestrer opsætningen 100 procent alligevel, og her står jeg frustreret tilbage med en halv færdig template, hvor jeg selv har brugt mange timer på at lære, og halv bitter smag i munden.

Er der nogen her fra amino som kan hjælpe mig på vej, og gøre den færdig? Det handler bl. a . om emails opsætning, således man fx kan sende nyheds breve til kunden igennem template, eller kunden kontakter mig igennem shoppen om et produkt fx (under shopping cart). Så vidt jeg kan forstå på min webmaster, så har det noget at gøre med script !?!? 

Håber høre fra en venlig sjæl som kan hjælpe mig på vej, og vil meget gerne betale en skilling for arbejdet..

Håber at høre mere fra dig, jer snarest mulig

Med venlig hilsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 09:47

Hej

Hvilken shop er det ? altså cms, opencart, worldpress, virtuelmart eller hvad

Dette er en nyttig information så eksperterne kommer på sagen

Hav en god lørdag

Morten

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 10:29

Hej,

Umiddelbart kan jeg ikke hjælpe dig med at komme videre, men som shopejer kan jeg give dig et godt råd med på vejen.

Det er nok ikke et råd som vil få optimismen frem i dig, men hellere tage den nu end du finder ud af det senere hen.

Medmindre du er sindssyg god til offline markedsføring, så kommer du ikke ret langt med den shop du har fået lavet. Shoppen er sindssyg flot, men det sælger desværre ikke varer i sig selv, du er nød til at være synlig på nettet (på Google). En side som din, som er opbygget 100% i flash er nærmest umulig at skaffe gode placeringer i Google.

Mit bedste råd vil faktisk være, at du starter helt forfra og får lavet en alm. side (ikke flash).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 10:41

TobiasB:

Medmindre du er sindssyg god til offline markedsføring, så kommer du ikke ret langt med den shop du har fået lavet. Shoppen er sindssyg flot, men det sælger desværre ikke varer i sig selv, du er nød til at være synlig på nettet (på Google). En side som din, som er opbygget 100% i flash er nærmest umulig at skaffe gode placeringer i Google.

Mit bedste råd vil faktisk være, at du starter helt forfra og får lavet en alm. side (ikke flash).

Helt enig med dette. Udover at du ikke vil få noget trafik fra søgemaskinerne, vil din shop heller ikke virke på iphone og ipad som ikke tillader flash. Brugervenligheden er heller ikke god, jeg kan f.eks. ikke bruge tilbage-knappen i browseren hvis jeg går fra Shop til Company (sikkert også mange andre steder), jeg kan heller ikke åbne dine links i nye tabs - som jeg bruger meget når jeg surfer.

Generelt er flash er ekstremt dårlig valg til at opbygge hele hjemmesider, og vejen frem er desværre at starte forfra med en ny template. Og hellere gøre det nu end om et halvt år når du har brugt endnu mere tid og ressourcer på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53

sorry, det bliver en flash side, det er bestemt, og det med iphone ipads apps arbejdes der på. Måske om et par år kan jeg igen starte forfra, men nu satser jeg på flash.

Tilbage til topic please.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)