Jeg og nogle venner går med en super god idé, som højst sandsynligt vil fungere under de korrekte omstændigheder og markedsføring.
Det er meningen at kunden skal kunne tegne et meget simpelt og nemt abbonnement, som sørger for at kunden får en bestemt 'forsyning' en gang i mellem. Uden at røbe for meget, så vil jeg gerne høre om der er nogen der har nogle råd til hvad vi skal gøre for at komme igang. Det kræver vel på sin vis at vi har en producent, et lager, og en service der bringer vores vare ud. Det lyder meget simpelt, men det skal være en super billig løsning for kunden.
måske skulle i starte med at undersøge om noget ligende på nettet eller noget. og se om det er det vær at satse på da i er flere er det måske en okay start da man kan sige. at i støtter hinanden svageheder forhåbelig der er mange ting man lige skal overveje men giv jer god tid til at undersøge det og ikke bare springe ud i det hvis i skal låne penge osv
Tag en tur forbi det lokale innovationshus og fremlæg jeres idé.
Her kan man få gratis rådgivning fra revisorer, advokater og markedsførings eksperter. Man kan ofte også tilmelde sig kurser og mentor ordninger. (kurser SKAT afholder, om oprettelse af CVR, regler og lignende)
Det er et forholdsvis simpelt koncept, som er succesrigt i andre former. Der findes meget få på internationalt plan, som ligner vores idé en smule. Jeg kan se det har kørt en smule i Danmark, men jeg tror på at vores vision kan opnå langt højere succes og udbredelse blandt målgruppen. Jeg havde ikke set det før, men det ligner heller ikke noget der har den helt store omsætning..
Mathilde Andersen (Søs):
Tag en tur forbi det lokale innovationshus og fremlæg jeres idé.
Her kan man få gratis rådgivning fra revisorer, advokater og markedsførings eksperter. Man kan ofte også tilmelde sig kurser og mentor ordninger. (kurser SKAT afholder, om oprettelse af CVR, regler og lignende)
God vind med jeres projekt!
Mathilde
Vi har base i Århus. Det eneste jeg kender til er www.startvækst.dk - er det dem vi skal henvende os til?