Hvordan har i andre det i forhold til administration ? Er i ikke ret ligeglade med om der sidder en receptionist ? Jeg synes jeg har set så mange andre der spiller på kortet med at en receptionist tager telefonen til hovednummeret, og selvom det da er sat ind i lønningsforhold som "en mulighed", så kan jeg ikke lade være med at tænke at det er spild af penge for de fleste iværksættere at deres husleje forøges fordi der er en ekstra omkostning på de 25k om måneden til lønudbetaling for en receptionist på fuld tid.
Jeg tænker umiddelbart at det er en rigtig dyr løsning med en receptionist i så lille et fælleskab. Vill det være en bedre ide med en aftale med et call center ? Så tager de telefonen på hovednummeret og stiller om eller lægger en besked. Jeg tror at værdien for lejeren er stortset den samme, men prisen er helt anderledes.
Jeg er enig. Det giver en voldsom forøgelse i husleje, og når man kigger på hvad man kan få ud af det... Ja jeg ville faktisk aldrig ansætte en "receptionist" i min egen virksomhed.