som ny iværksætter er det vigtig man i starten at man holder udgifterne nede da jeg førstegang skulle starte virksomhed gjorde jeg den fejl at gå ud og og leje mig ind på et kontor det er meget dyrt at leje kontor og de penge man bruger på at betale kontor leje osv kunne man bruge på så mange andre gode ting i sin virksomhed jeg syntes det ville være beder at spare disse penge og så i starten sidde hjemme fra og arbejde når man så har en god og sund virksomheds økonomi så kan man måske overvejer sig at begynde at leje sig ind på et kontor hvis man vel og mærke har brug for det
Jeg kan helt klart se din pointe i dette argument :)
Vi vil forsøge at skabe et professionelt netværk og arbejdsplads. På den måde får man en arbejdsplads, selvom man er selvstændig, hvor du møder andre iværksættere og på den måde øger dit netværk, måske kan I gavne hinanden og hjælpen hinanden eller lavet et komplet tilbud sammen til en kunde osv osv. Der er mange muligheder. Der er samtidig mulighed for, at du frit kan benytte vores konferencerum til at holde møder i et prof. miljø med dine kunder. På den måde fremstår dit firma seriøst.
Vi vil skabe rammer der virker professionelle og som et godt kontor med rige muligheder for forskellige arbejdsformer.
Derudover vil vi gøre det til en pris som starter fra 1500kr om måneden for en kontorplads, men vi vil bestræbe os på at gøre det så billigt som muligt!
Vi vil ikke tjene penge på dette projekt, men være med til at skabe e professionelt miljø og et solidt netværk.
Kan se en masse fordele: - sparringspartnere, der vil føles som medarbejde - fælles kantine / køkken, der gør det lidt sjovere at spise madpakken - fælles mødelokale, der kan lånes efter behov - eget kontor, udenfor hjemmet
Samme gode fordele som diverse innovations huse rundt i landet tilbyder.
Håber I finder gode lokaler - og mange flinke "sparringspartnere"