Slap nu lidt af, Hans :-) Du kan sagtens gøre reklame for dig selv og dit glimrende koncept, uden du skal træde andre over tæerne på den måde.
Jeg har egentlig ikke noget imod at træde folk over tæerne, når de leverer noget underlødigt møg og markedsfører det som tekster. Og hvis tager den kvalitetsmæssige temperatur på de fleste meget billige tekstudbydere, så er den helt sammenlignelig det aktuelle danske sommervejr; koldt og trist.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de bedste skriebter er samlet i på mit hold. Jeg holder nidkært øje med kvaliteten af de tekster, vi leverer, og de få gange, hvor en skribent ikke har kunnet levere en kvalitet, som ikke har været på niveau, er vedkommende blevet sat af holdet - uden at tekstene er leveret til kunden.
For at holde øje med markedet køber jeg jævnligt tekster hos andre billige skribenter, og disse indkøbe giver mig i bogstavelig forstand skriftligt belæg for min anden påstand.
Men jeg kan godt se, at retorikken var strammet hårdt op, for selvfølgelig kan der også findes professionelle skribenter med relevant uddannelse og kvalitetskontrol, der leverer ordentlige tekster billigere end mit koncept.
Kritikken i mit åbenbart alt for selvpromoverende svar var ikke rettet mod samtlige andre skribenter - kun mod de billige og uprofessionelle - og du er vel også bevidst om, at de findes, og at de forstyrrer markedet for os, der gerne vil levere noget ordentligt?
Venlig hilsen
Hans