Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO skribent søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Søger tekstforfatter til at skrive en række seo-artikler til bolig-københavn.dk

Forventer omkring 400 ord pr. artikel og de skal være relevante og oplysende for eventuelle besøgende. Emnet er boligmarkedet i og omkring København, boligtyper, områder og lign.

Skriv mig en PM med pris og evt. referencer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Allerød
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:54

Jeg vil godt anbefale www.seotext.dk/seo-tekster/

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

De her to herrer befinder sig i den billige ende af skalaen: BZR og Halfdan Timm. Begge har profiler her på Amino.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg ville godt have sendt dig en PM, men du har ikke åbnet den mulighed i din profil.

Det er helt unødvendigt at bede om tilbud på billige tekster, for de bedste skribenter er samlet i mit koncept, Bedre billige tekster, og prislisten ligger frit tilgængelig her:

www.hvadvildusigetilhvem.dk/bedre-billige-tekster.

Du kan godt finde professionelle tekstforfattere - som f.eks. mig selv - som ikke vil arbejde til den pris. De leverer til gengæld typisk en bedre kvalitet.
Du kan også finde billigere uprofessionelle skribenter... ja, og den konkluderende sætning, må jeg nok hellere overlade til dig selv.

Venlig hilsen

Hans

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Hans Stokholm Kjer:

for de bedste skribenter er samlet i mit koncept, Bedre billige tekster, og prislisten ligger frit tilgængelig her:

Du kan også finde billigere uprofessionelle skribenter...

Slap nu lidt af, Hans :-) Du kan sagtens gøre reklame for dig selv og dit glimrende koncept, uden du skal træde andre over tæerne på den måde.

Fem stjerner til min kollega Thomas for den pæne anbefaling, men jeg har desværre ikke tid til nye kunder lige nu. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:26

BZR:

Hans Stokholm Kjer:

for de bedste skribenter er samlet i mit koncept, Bedre billige tekster, og prislisten ligger frit tilgængelig her:

Du kan også finde billigere uprofessionelle skribenter...

Yes

Slap nu lidt af, Hans :-) Du kan sagtens gøre reklame for dig selv og dit glimrende koncept, uden du skal træde andre over tæerne på den måde.

Fem stjerner til min kollega Thomas for den pæne anbefaling, men jeg har desværre ikke tid til nye kunder lige nu. 

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

BZR:

Jeg har egentlig ikke noget imod at træde folk over tæerne, når de leverer noget underlødigt møg og markedsfører det som tekster. Og hvis tager den kvalitetsmæssige temperatur på de fleste meget billige tekstudbydere, så er den helt sammenlignelig det aktuelle danske sommervejr; koldt og trist.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de bedste skriebter er samlet i på mit hold. Jeg holder nidkært øje med kvaliteten af de tekster, vi leverer, og de få gange, hvor en skribent ikke har kunnet levere en kvalitet, som ikke har været på niveau, er vedkommende blevet sat af holdet - uden at tekstene er leveret til kunden.
For at holde øje med markedet køber jeg jævnligt tekster hos andre billige skribenter, og disse indkøbe giver mig i bogstavelig forstand skriftligt belæg for min anden påstand.

Men jeg kan godt se, at retorikken var strammet hårdt op, for selvfølgelig kan der også findes professionelle skribenter med relevant uddannelse og kvalitetskontrol, der leverer ordentlige tekster billigere end mit koncept.

Kritikken i mit åbenbart alt for selvpromoverende svar var ikke rettet mod samtlige andre skribenter - kun mod de billige og uprofessionelle - og du er vel også bevidst om, at de findes, og at de forstyrrer markedet for os, der gerne vil levere noget ordentligt?

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

BZR:
Fem stjerner til min kollega Thomas for den pæne anbefaling

- og fem stjerner til dig for lussingen. Jeg lader den synge lidt endnu, og så tager jeg den til efterretning.

Hans

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:

og fem stjerner til dig for lussingen. Jeg lader den synge lidt endnu, og så tager jeg den til efterretning.

Hans

Yes

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)