|
Hej alle på amino jeg har bemærket efterhånden det er er begyndt at gå godt for min virksomhed at der er nogle der er ved at få ondt bag i for at sige det pænt nogle andre konkurrenter at simpelt begyndt at tale grimt om min virksomhed fordi jeg kan tilbyde en pris som de ikke kan være med på og så siger de" du underkender branchen for den pris kan vi jo ikke være med til du kommer som ny og vi har været her i mange år " det gør mig virkelig vred når jeg høre sådan noget hvorfor kan man ikke tale pænt om andre konkurrenter, hvorfor prøve at ødelægge andres forretninger jeg syntes det er en mærkelig holdning at have det er jo ikke den lille konkurrent vi taler om nej det er jo den store som har været i branchen i mange mange år jeg høre nu ikke efter det kommer ind i det venstre og ud af det højre men jeg syntes det er en mærkelig holdning at have det er dejligt at have en virksomhed i vækst men når det går godt ser man "bagsiden af medaljen som er virkelig grim" jeg ville høre jer om det er det noget i kender til ? og hvad er jeres oplevelse af det ? |
Bagsiden af medaljen
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem