Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO kurser..?

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Et debatforum er beregnet til at folk skal kunne sige sin mening.

Og du har den opfattelse, som du nu engang har.
Men jeg synes bare ikke, at dine negative udtalelser hænger særlig godt sammen med den mail du sendte mig fr 03-08-2007 10:52 hvor du skriver:

"Har nu købt dit værk og er nået ½vejs, det er udmærket.
Har lige sendt min egen lille quickguide i optimering afsted til et hold udviklere i Ukraine, så retter de mine 2 sider til ;-)
Vil bare også lige sige cool side du har.
Vh, Chrstian"

Der er eet eller andet, der ikke hænger sammen her. Enten eksisterer der 2 Christian Stilboe'r, eller du er vendt 180 grader siden din mail, eller du, der har oprettet denne profil er ikke Christian Stilbo.

Skal vi ikke lige opklare det inden du bliver ved med at hejle Søgeoptimeringsrapporten ned? Du kunne f.eks. videresende den mail, jeg har citeret ovenstående fra til mig. Herved er det 100% sikkert at du er den, du giver dig ud for at være - og så kan vi fortsætte debatten herefter.

Grunden til at jeg herinde identificerer mig med Effektiv Markedsføring og ikke mit firmanavn, WebAssistance er, at selv om WebAssistance er et enkeltmandsfirma, så har jeg mange forskelligartede projekter i luften. Var jeg større, så var WebAssistance et holdingselskab og Effektiv Markedsføring een af virksomhederne under holdingselskabet.

Her på Amino er det mere logisk, at folk direkte kan se, hvad jeg kan hjælpe dem med... nemlig helt specifikt effektiv markedsføring på Internettet.
Dette har langt større værdi for de fleste, end at de skal ledes til WebAssistances hjemmeside, hvor der ikke står så meget, som kan hjælpe dem her og nu. Og en stor del af effektiv markedsføring drejer sig netop om at give de besøgende det, de vil have.

Bortset fra det: Imedens vi har diskuteret Søgeoptimeringsrapporten er den i mellemtiden begyndt at give pote for dem, der har købt den.
F.eks. har Marianne fra Postopak købt rapporten og er på kort tid røget fra side 11 til foreløbig nederst på side 1 ved søgning på hendes primære søgeord: Postkasse.

Men det er sikkert bare held Wink

Venlig hilsen, Christian

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:07

Mikkel deMib Svendsen:
> Jeg ville føle mig i gode hænder hos et SEO kursus af deMiB og ville nok også betale penge for det..!.

Jeg er meget tæt på at lancere en række helt nye kurser. Jeg skal nok fortælle noget mere om det snart - og der bliver naturligvis en god Aminorabat :)

Jeg håber du også melder ud på dit nyhedsbrev, jeg har fandme ventet næsten 1 år på et kursus fra dig :) Glæder mig helt vildt!!!

Bliver det stadig i 2007???!!!??? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:29

> Bliver det stadig i 2007???!!!??? 

Det er bestemt planen. Der har bare været for mange nye projekter i år :)
- Og ja, jeg skal nok også melde ud i Nyhedsbrevet ....

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)