Hej Christian Et debatforum er beregnet til at folk skal kunne sige sin mening. Og du har den opfattelse, som du nu engang har. "Har nu købt dit værk og er nået ½vejs, det er udmærket. Der er eet eller andet, der ikke hænger sammen her. Enten eksisterer der 2 Christian Stilboe'r, eller du er vendt 180 grader siden din mail, eller du, der har oprettet denne profil er ikke Christian Stilbo. Grunden til at jeg herinde identificerer mig med Effektiv Markedsføring og ikke mit firmanavn, WebAssistance er, at selv om WebAssistance er et enkeltmandsfirma, så har jeg mange forskelligartede projekter i luften. Var jeg større, så var WebAssistance et holdingselskab og Effektiv Markedsføring een af virksomhederne under holdingselskabet. Her på Amino er det mere logisk, at folk direkte kan se, hvad jeg kan hjælpe dem med... nemlig helt specifikt effektiv markedsføring på Internettet. Bortset fra det: Imedens vi har diskuteret Søgeoptimeringsrapporten er den i mellemtiden begyndt at give pote for dem, der har købt den. Men det er sikkert bare held |
Mikkel deMib Svendsen:> Jeg ville føle mig i gode hænder hos et SEO kursus af deMiB og ville nok også betale penge for det..!.
Jeg er meget tæt på at lancere en række helt nye kurser. Jeg skal nok fortælle noget mere om det snart - og der bliver naturligvis en god Aminorabat :)
Jeg håber du også melder ud på dit nyhedsbrev, jeg har fandme ventet næsten 1 år på et kursus fra dig :) Glæder mig helt vildt!!!
Bliver det stadig i 2007???!!!???