Hvis du ikke har set det ovre på min Google+, skal du da ikke gå glip af det alligevel! :-) Matt Cutts fra Google lavede et Hangout i Indien i sidste uge. Jeg har lavet direkte links til dig til et par interessante tidspunkter i videoen som varer en time i sin helhed. Der er ingen grund til at du skal trækkes med al small-talken, vel? :-) Om nofollow links: Kommer rich snippets automatisk på et site? Og hvordan med rich snippets spam? SEO-værdien af author tag: Content above the fold - er det skadeligt med store billeder før teksten. Er det antallet af reklamer eller er det deres størrelsen af dem above the fold der tæller? Google penalties og muligheden for reconsideration: Er Panda en ting der køres manuelt med mellemrum eller kører den løbende? Må man bruge et plugin til at bygge interne tag links ud fra hvad folk søger på? Og hvad mener Cutts om tags generelt? Hvordan flyder pagerank ud, hvis man fx har 4 udgående links på en side? Hvad er det bedste at gøre for en blogger? 1 dagligt indlæg på 300 ord eller 2 ugentlige på 800 ord? Nogen overraskelser? Mvh Anders Saugstrup |
kunne du oversætte nogle af dem til danske jeg er ikke super god til engelske , så jeg er ikke hel sikker på hvad han siger i disse her videoer