Hej Aminoer... Jeg har ledt, fundet og læst mange indlæg omkring eWire's betalingsløsning... men af uvisse grunde er jeg ikke blevet klog på følgende x spørgsmål: 1. SKAL man bruge et eWire login for at betale via eWire?? 2. Hvis NEJ, kan det bruges som alternativ til DIBS/ePay/QuickPay etc?? Er der nogen her på Amino som kan bøje det i neon så jeg forstår det?? :-) //Daniel |
Det er et års tid siden, jeg sidst satte mig ind i ewires system, så bær over med mig, hvis de har udviklet det siden da.
1. Nej, ewire skal blot have oplyst en e-mailadresse via købsformularen, som bliver registreret hos ewire (der oprettes en konto, men kunden bemærker ikke dette ifb. med købsprocessen).
2. I princippet, ja. Kunden skal hverken logge ind hos ewire og ret beset fungerer det, som med andre betalingsgateways - dog med den undtagelse, at kunden skal godkende beløb over 1.000 DKK via en sms.
Sidste år kiggede jeg først på PayPal, men opgav deres rodede dokumentationsstruktur og testområde dengang, og kastede mig i stedet over ewire.
Håber, at det besvarer dine spørgsmål.