Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eWire... lad mig se lyset...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...

Jeg har ledt, fundet og læst mange indlæg omkring eWire's betalingsløsning... men af uvisse grunde er jeg ikke blevet klog på følgende x spørgsmål:

1. SKAL man bruge et eWire login for at betale via eWire??

2. Hvis NEJ, kan det bruges som alternativ til DIBS/ePay/QuickPay etc??

Er der nogen her på Amino som kan bøje det i neon så jeg forstår det?? :-)

//Daniel

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 20:41

Det er et års tid siden, jeg sidst satte mig ind i ewires system, så bær over med mig, hvis de har udviklet det siden da.

1. Nej, ewire skal blot have oplyst en e-mailadresse via købsformularen, som bliver registreret hos ewire (der oprettes en konto, men kunden bemærker ikke dette ifb. med købsprocessen).

2. I princippet, ja. Kunden skal hverken logge ind hos ewire og ret beset fungerer det, som med andre betalingsgateways - dog med den undtagelse, at kunden skal godkende beløb over 1.000 DKK via en sms.

Sidste år kiggede jeg først på PayPal, men opgav deres rodede dokumentationsstruktur og testområde dengang, og kastede mig i stedet over ewire.

Håber, at det besvarer dine spørgsmål.

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 20:59

Hej Jesper

Det giver fin mening... :-) kan man ikke rykke den grænse til f.eks 3000?? de fleste af vores køb ligger nemlig på 1000-2500kr.. 

God aften.. :-)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:37

Det skal du spørge ewire om - umiddelbart tror jeg, at grænsen ligger fast (jeg synes, de talte om at det var noget lovgivningsmæssigt), men prøv at høre dem ad :o)

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:15

Hej Daniel

1. Nej. Du sender kundens email adresse med i betalingsformen, og hvis kunden har en ewire konto får de mulighed for at logge. Er email adressen ikke kendt i ewires system, skal de blot indtaste deres betalingskort.

2. Ja. Du behøver ikke andre aftaler end en med ewire, for at modtage betalinger på dit website.

Ang. beløbsgrænsen, så skal du blot skrive til ewire support, så kan grænsen og sms valideringen helt fjernes. Det skal dog siges, at hvis du sælger produkter hvor der er forhøjet risiko for svindel (ex. elektronik, gambling mm) så kan valideringen ikke fjernes.

Skulle du have andre spørgsmål, så skriv endelig :)

Mvh

Thomas Vestergaard
(Ewire medarbejder)

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 13:27

Hej Thomas.

Jeg bruger også Ewire på min hjemmeside men har fundet ud af at eWire sender en mail ud sammen med vores ordrebekræftelse om at kd har mulighed for at tilmelde sig eWire konto osv.

Har fået afslag på at de ikke kan slette denne mail de sender med.

Kan det virkelig passe?

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:31

Christian, ja når supporten siger det.
Det er dog på roadmappet til at kunne slås fra eller helt blive fjernet.

Mvh
Thomas

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 22:34
Hej Christian.

Super med dit svar. Jeg vil iværksætte en ewire løsning på vores nye magento shop, som vil gå i luften primo september :-)

God aften

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)