Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger partner(s) til fedt projekt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer :)

Jeg søger Partner(s) til at starte en kontorudlejningsprojekt op i forskellige steder i landet, dog enten starte et i Nordjylland eller Østjylland. Således nye/eksisterende firmaer kan leje et lækkert og billigt kontor til at arbejde i. 

Vi skal skabe et lækkert arbejdsmiljø, godt netværk og et godt sted at have kontor. kort sagt.

Jeg søger seriøse partner(s), som er interesseret i at finde de rigtige lokaler og skabe et lækkert og professionelt arbejdsmiljø til kommende kunder. 

Kontakt mig på: 22162728

eller læg en PM. 

Og lad tage snakken videre om dette projekt. Kun seriøse henvendelser, der har lyst og gejst for at bruge kræfter på dette projekt.

Jeg har netværket til at kunne gøre dette til en succes.

Med Venlig Hilsen

Nitharsen Rasmussen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 18:52
Super god ide!

I skal bare presse kommunerne med som finansiering i form af tilskud! Jeg var ved at starte et lignende projekt op i samarbjde med HK, men måtte droppe det igen grundet min tid. Og HK er ikke intresseret i at drive det selv.

Men et godt råd er at gå til kommunerne og få dem presset med. Det giver et godt brand for dem, da disse gerne vil udvikle erhvervslivet.

Og nu har jeg brugt ordet "presse" et par gange og herved skal der presses på :) Alle kommuner vil have iværksættere, men ingen vil give tilskud til de kan komme igang. Og så alligevel. Tjek house of innovation i Kolding, der er støttet af Kolding Kommune, som efter min vurdering er et af de bedste iværksætterkommuner i landet.

Kan de, kan andre kommune også spytte i hjælpekassen.

Men bare et godt råd - held og lykke.
Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 22:27

Tusinde tak for de gode råd. Det vil vi helt sikkert forsøge på at få fra kommunen, det kunne være fantastisk.

Kunne du have interesse i at samarbejde?:)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 23:02

Hej Nitharsan,

Jeg giver gerne alle mine idéer, tanker og netværk til dig i forbindelse med dit projekt, men kan på nuværende tidspunkt ikke være med, da jeg er meget optaget af andre.

Jeg synes det er en rigtig god idé og du skal absolut udvikle den. Der vil være store muligheder i det - men jeg mener at kommuner har en pligt til at hjælpe med. Når det bliver en succes for dig - så skal kommunerne nok tage hele æren - tro mig. Så det er kun fair de spytter i.

Men du tager bare kontakt til mig, hvis der er noget jeg kan hjælpe med i forbindelse med opstart.

//Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)