Som et eksperiment holder jeg "åbent" på mit lager i morgen (lørdag) mellem 08:00 - 14:00. Med sølle 70m til gågaden og lige ved lille torvet, så burde der være mulighed for at hente nogen kunder af den vej. I finder det her.
Der er sat en computer op så der kan bestilles, ligesom at sokker selvfølgelig bliver pakket med det samme. Det er også muligt at gå rundt og kigge :-).
Skide ærgerligt at jeg netop er kommet retur til Hovedstaden efter en uges afslapning i sommerhus tæt ved Nykøbing Falster (Marielyst) - er sikker på at man kan få en hyggeligt dag hvis man kigger forbi sokkeshoppen.
Apropos Marielyst, i en af butikkerne kunne man købe en "hyggesok"? Måske er det noget du skal til at sælge også?
Der var god response på initiativet, og folk synes generelt det var sjovt at de skulle bestille og betale via den opsatte computer. Det har desuden affødt en masse ideer til, hvordan jeg kan gøre det endnu bedre næste lørdag, i form af skiltning / budskab m.m. Ud over det, så var det fedt at se hvordan "rigtige" kunder brugte webshoppen (og få en snak om dette). Så der var en form for uvidenskabelig brugertest med som bonus i dette :-).
Det kan ikke betale sig at holde åbent alene for at holde åbent, men i og med jeg alligevel skal løses en masse andre opgaver, så er det fint at få det mersalg med.