Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om mit webshop-design?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Fra  trendyBAGS.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg startede trendybags.dk for nogle måneder siden og står nu overfor at redesigne shoppen lidt, og vil gerne have forslag til forbedringer inden vi går i gang.

Nogle af de ting vi er i tvivl om er f.eks.:

- Skal menuen være i venstre side i stedet for i toppen?

- Skal filtrene være mere tradiotionelt lavet?

- Hvordan kan vores betalingsflow blive bedre?

- Hvor vigtigt er det at man både kan vælger håndtaske og skuldertasker, og ikke kun se dem hver for sig?

- Er billederne af produkterne for store på forsiden og i kategorierne?

Shoppen er en DynamicWeb med en fuld integration til Dynamics NAV.

Du kan finde shoppen her: trendyBAGS.dk

Glæder mig til at høre hvad I siger :-)

Med venlig hilsen

Helle Nørgaard Rasmussen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Hej Helle,

Først og fremmest - Rigtig flot og unik shop i har jer.

Jeg savner e-mærket, og evt. telefon samt betalings muligheder i toppen med små ikoner.

Evt. flyt gratis levering med post danmark op ved siden af logoet, evt. med et lille ikon

Hovedmenuen synes jeg er fin som den er nu. Den er hverken for stor eller lille - men lige tilpas. Man får øje på den uden at den minder en tilbage til the good old 90's, som jeg synes jeg ser ofte på andre sider.

Evt. skulle i tage i betalingsflowet at benytte jer af den orangefarve når man er på eks. indkøbskurv siden - Så bliver de punkt man er på fremhævet med orange farve.

Hvis jeg skulle købe en håndtaske eller skuldertaske til min søster eller kæreste når får sådan en :) Synes jeg det er vigtigt at man kan finde tingene hurtigt. - Evt. overvej at ændre udsalg til tilbud ? I har vel ikke hele tiden udsalg !?

Billederne er super gode. Ikke for store men heller ikke for små.

Overvej at få udbygget til Google+ og Twitter - Hvis i kan finde ud af det, kan i med fordel benytte jer af applikationen Hootsuite.com - Det gør i at i nemt og hurtigt kan samle alle jeres sociale medier i måtte have ét sted. I kan lave updates til alle eller i kan vælge hver i sær + at i kan vælge datoer for hvornår den skal publiseres og meget andet. 

Overordnet set synes jeg det er en rigtig fin shop i har fået designet. Nem, overskuelig og brugervenligt at finde rundt på

Rigtig god weekend og fortsat held og lykke med shoppen Yes

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:42

Hejsa.

Pas på med at have for mange varer på tilbud for længe. Det er ikke et tilbud, hvis produktet hele tiden er nedsat. Det er ikke rart at få besøg af forbrugerombudsmanden ;-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke nogle svar på dine spørgsmål (endnu) - men jeg ville lige skrive det første jeg tænkte på.

Da jeg kom ind på siden og så jeres side og specielt baggrunden, så var jeg tæt på at flygte. Jeres design ser virkelig godt ud, men baggrunden støjer så utrolig meget og siden bliver rodet at se på. Ville helt sikkert fjerne den eller gøre den meget lysere.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:44

Jeg synes jeres baggrund er super cool!

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:49

- Skal menuen være i venstre side i stedet for i toppen?

Synes den passer fint i toppen.

- Skal filtrene være mere tradiotionelt lavet?

Går ud fra du mener der hvor man kan vælge "håndtasker" osv. Så synes jeg det er en smart måde i har lavet det på, dog kunne i godt skrive "filtrer søgning" eller noget lige over - nogen kunne få den ide at det er pynt :)

- Hvordan kan vores betalingsflow blive bedre?

Kunne godt tænke mig en mulighed for at vælge at man har handlet før og så man bare indtaster feks. telefon nummeret og den så udfylder selv.

- Hvor vigtigt er det at man både kan vælger håndtaske og skuldertasker, og ikke kun se dem hver for sig?

Det kan være vigtigt, hvis taskerne er begge dele. Men hvis alle jeres tasker kun er det ene eller det andet, så synes jeg ikke det er vigtigt.

- Er billederne af produkterne for store på forsiden og i kategorierne?

De er fine. Skal ikke gøres mindre.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:49

Helle - trendyBAGS.dk:
Glæder mig til at høre hvad I siger :-)

Lidt off-topic: Jeg har ændret trådens emne fra "Hvad synes du?" til "Hvad synes du om mit webshop-design?", så folk bedre kan danne sig et indtryk af hvad du efterspørger og du kan få flere og bedre svar. En god ting at huske på til næste gang Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:01

social medier går igen alle sider facebook og gerne google plus da den betyder mere nu end før

husk titler og tags på billederne derved en chance de findes i google billedet søgning

i alt dog faktisk webshop , men ideer videre bloggen omkring nyheder og få en intro video på siden kunne sidens forbedres men der er ikke meget at sige siden er flot  lavet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nibe
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Fra  trendyBAGS.dk Skrevet kl. 16:32

Kære alle,

Tusind tak for alle jeres ideer og rosende ord :-)

Mvh Helle

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:39
Kære Helle.

Som andre også mener, så synes jeg også rigtigt godt om designet på jeres site og sender dig her lidt mere input:

Jeg ville (også) fjerne de to personer i baggrunden, da de også forstyrrer mig og efter min mening fjerner fokus fra produkterne.

Jeg synes faktisk, at billederne er en smule for store og ville forsøge at teste med en lidt mindre størrelse, især i kategorierne.

I skal helt klart efter min mening fremhæve jeres 'fri levering, fri indpakning og 14 dages returret', evt med en grafik, som kunne placeres ved tilmelding til nyhedsbrevet og Facebookikonet, hvor der også er plads ved siden af filtrene.

Hvis det er muligt at tilføje at kunne vælge mere end én kategori uden de store programmeringsudfordinger, ville jeg tilføje den feature, da den jo tilgodeser flere brugere + viser mere af jeres sortiment på én gang.

Sidst, men ikke mindst, ville jeg tilføje billeder af produkterne i brug, dvs på en skulder, i en hånd, med en mobiltelefon etc., så man let får en fornemmelse af den fysiske størrelse på produktet (jeg ved godt, at målene er angivet, men det kan alligevel være svært at bedømme størrelsen, når billederne jo har samme størrelse).

Jeg håber, det giver mening og ønsker dig god arbejdslyst med jeres redesign af shoppen.

Smil,
Rikke :-)

PS - du kan også altid søge inspiration på andre sites (fx Esprit eller lign), hvor de også bruger filtre.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)