Hej Aminoer Jeg startede trendybags.dk for nogle måneder siden og står nu overfor at redesigne shoppen lidt, og vil gerne have forslag til forbedringer inden vi går i gang. Nogle af de ting vi er i tvivl om er f.eks.: - Skal menuen være i venstre side i stedet for i toppen? - Skal filtrene være mere tradiotionelt lavet? - Hvordan kan vores betalingsflow blive bedre? - Hvor vigtigt er det at man både kan vælger håndtaske og skuldertasker, og ikke kun se dem hver for sig? - Er billederne af produkterne for store på forsiden og i kategorierne? Shoppen er en DynamicWeb med en fuld integration til Dynamics NAV. Du kan finde shoppen her: trendyBAGS.dk Glæder mig til at høre hvad I siger :-) Med venlig hilsen Helle Nørgaard Rasmussen |
Hej Helle,
Først og fremmest - Rigtig flot og unik shop i har jer.
Jeg savner e-mærket, og evt. telefon samt betalings muligheder i toppen med små ikoner.
Evt. flyt gratis levering med post danmark op ved siden af logoet, evt. med et lille ikon
Hovedmenuen synes jeg er fin som den er nu. Den er hverken for stor eller lille - men lige tilpas. Man får øje på den uden at den minder en tilbage til the good old 90's, som jeg synes jeg ser ofte på andre sider.
Evt. skulle i tage i betalingsflowet at benytte jer af den orangefarve når man er på eks. indkøbskurv siden - Så bliver de punkt man er på fremhævet med orange farve.
Hvis jeg skulle købe en håndtaske eller skuldertaske til min søster eller kæreste når får sådan en :) Synes jeg det er vigtigt at man kan finde tingene hurtigt. - Evt. overvej at ændre udsalg til tilbud ? I har vel ikke hele tiden udsalg !?
Billederne er super gode. Ikke for store men heller ikke for små.
Overvej at få udbygget til Google+ og Twitter - Hvis i kan finde ud af det, kan i med fordel benytte jer af applikationen Hootsuite.com - Det gør i at i nemt og hurtigt kan samle alle jeres sociale medier i måtte have ét sted. I kan lave updates til alle eller i kan vælge hver i sær + at i kan vælge datoer for hvornår den skal publiseres og meget andet.
Overordnet set synes jeg det er en rigtig fin shop i har fået designet. Nem, overskuelig og brugervenligt at finde rundt på
Rigtig god weekend og fortsat held og lykke med shoppen