Jeg repræsenterer et lille Internetfirma i Bulgarien, som beskæftigere sig med rabat kuponer i stil med Groupon.dk
Vi vil gerne udvide vores virksomhed til Danmark og i den forbindelse har jeg et par spørgsmål.
Til at starte med skal vi udelukkende ansætte freelance sælgere til at sælge vores koncepter rundt omkring. Helst uden af have fast kontor, eller så lidt som muligt.
Hvad ville være fordelen ved at starte en filial frem for et datterselskab? evt. priser?
Hvilke dokumenter skal vi klargøre? og kan vi gøre det pr. post, eller skal vi møde personligt?
Et af vores store ønsker er at kunne tage imod dankort ved online handel. Kan vi nøjes med at leje en postkasse i et kontorhotel til at starte med? eller skal man have en fysisk person siddende i et kontor et sted? Skal man bruge startblanketten eller selskabsblanketten?
Vi vil gerne gøre alt så korrekt som muligt men med så lavt budget som muligt.
Jeg har selv siddet med lidt løn og bogføring tidligere for et dansk stilladsfirma, men det her er noget anderledes.
Jeg håber virkeligt i kan hjælpe, jeg vil være rigtig glad for alt information i kan give som jeg vil kunne finde brugbart. Evt. hvis nogle kan tilbyde noget må de gerne sende en mail med priser.