Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en tøjagent i tyrkiet til produktion af t-shirts. Kender du en?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 21:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia, har du stadigvæk kontakter i tyrkiet hvad der angår tøj produktion? her er der tale om noget andet end T-shirts, nemligt bælter, er du ikke sød at kontakte mig hvis det er noget du stadigvæk gør i? :)

Mvh.

Kasper Skovby 

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ang. baelter kan du eventuelt tage fat i Bosswik. Det er et dansk firma der laver baelter til skarpe priser.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 23:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, 

fedt nok! - problemet er bare at disse bælter har en speciel funktion, ved du om Bosswik er villige til at lave om på deres produkter? eller måske bare bidrage med læderet til mine bælter? 

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bare er læderet du skal bruge burde de nok kunne hjaelpe. Men jeg tror nu de kan lave det meste. Tag et smut forbi fyn og besoeg dem.

Der skal selvfoelgelig nok vaere noget volume bag eller en meget god ide, for at det kan faa deres interesse.

Good luck :)

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej hvis du stadig mangler nogen, har jeg god venner som beskæftige sig med tekstil i istanbul procedurer  t-shirt til de store mærker. vh Emre

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Det er længe siden, med du skrev at du kunne hjælpe med noget tøjproduktion i istanbul. Kan du stadig det ??

Du må godt svare til denne mail: yo@borodkas.dk

Venlig hilsen Marius Borodka

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 20:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et stort netværk at faste samarbejdspartnere i Tyrkiet indenfor stort set alle typer varer også textiler - alle mine samarbejdspartnere er grundigt studeret og valgt ud fra kvalifikationer, kundetilfredshed samt priser - de er alle sammen 100% loyale.

Desuden er Tyrkiet med i en handelsaftale med EU, hvilket gør at du slipper for diverse skat og moms afgifter. Som du jo ikke kan slippe for hvis du får fra de asiatiske lande.

Jeg udarbejder det bedste setup som både indeholder producenten og speditører sådan at du får din vare leveret ved døren. Jeg udarbejder et skrædder syet setup ud fra dine behov, og når det samlede setup er overdraget til dig så har du den direkte kontakt til leverandøren - igennem mig.

 

 

Ønsker du en snak om hvad og hvordan jeg kan hjælpe dig er du velkommen til at kontakte mig.

 

Vh.

 

SB

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hey allroundman

Jeg er i gang med en kollektion, der i føreste omgang kræver samples af de enkelte styles, til evt modeshow, og modemesse.

Min kollektion vil bestå af, tee,s, skjorter,buks,shorts,jakker,halsklude,evt strik

Materialer:(bomuld,velur,frotte,pique,mesh,nylon,polyester)

Håber det noget du kan hjælpe med 

mvh omar

omar

Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,hvid du vil producer din kollektion prisbilligt i Tyrkiet,lige fra straten med prototyper,samples og serieproduktion når du finder ordre,jeg er selv tyrkisk kurder som har boet i Dk 25 år,,er flyttede til Tyrkiet nu,jeg har erfaring med tøj branchen,og jeg bor i et område med flere professionelle systuer,og professionelle folk i branchen som kunne hjælp dig til at starte din egne kollokation prisbilligt i Tyrkiet,og sælgers over Helle verden,,hvis du er interesseret kan du skrive til mig på,kurderkim99@jubii.dk

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

må jeg få dit email

adamsamdk@hotmail.com

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)