Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside lavet i Wordpress 299,- inkl. moms :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Christian Bundgaard:

Noget af et tilbud :-) Held og lykke med det.
Men I skal jo også huske på, at nogle bare gerne vil have referencer og tilfredse kunder først - det kan jo give succes senere hen, hvis kunderne vender tilbage / referencerne overbeviser nye :-)

Med fare for at blive lynchet - jeg byder uhyre sjældent på opgaver her på Amino, for det koster jo simpelthen ingenting at lave en WordPress side eller sætte en webshop op - "det kan enhver ..... jo finde ud af" er holdningen?

Til gengæld får jeg opgaver ud af at hjælpe folk, der har taget imod nogle af disse supertilbud her på Amino (og måske i virkeligheden urealistiske tilbud set på sigt) og hjælper med at rette op, når de har fået opsat f.eks. en PrestaShop til ingen penge, men vedkommende, der har sat den op, intet vidste om det og selv basale ting ikke virker - Oftest er der lavet nogle "hovsa-løsninger" - og vedkommende der solgte så evigt billigt holder så i øvrigt op med at besvare henvendelser fra kunden.

Man får, hvad man har betalt for - basta.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebbe Hansen:
Jeg synes da vi skal holde fokus og lade Lasse køre det tilbud han har sat op. Dette er et tilbud, så kan folk jo enten vælge eller vrage.
Hvad han tjener i timen på dette tilbud eller hvad han betaler i skat er vel underordnet for dig :-)

Held og lykke med tilbuddet, Lasse! 

Jeg kan ikke være mere enig med Ebbe her! - Ønsker Lasse at køre dette tilbud, er han mere end velkommen. Om han tjener på det eller ikke er hans eget valg. :)

Jeg vil ønske held og lykke med tilbuddet og forretningen! :)

Mvh Simon Andersen

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Presta:

Med fare for at blive lynchet - jeg byder uhyre sjældent på opgaver her på Amino, for det koster jo simpelthen ingenting at lave en WordPress side eller sætte en webshop op - "det kan enhver ..... jo finde ud af" er holdningen?

Til gengæld får jeg opgaver ud af at hjælpe folk, der har taget imod nogle af disse supertilbud her på Amino (og måske i virkeligheden urealistiske tilbud set på sigt) og hjælper med at rette op, når de har fået opsat f.eks. en PrestaShop til ingen penge, men vedkommende, der har sat den op, intet vidste om det og selv basale ting ikke virker - Oftest er der lavet nogle "hovsa-løsninger" - og vedkommende der solgte så evigt billigt holder så i øvrigt op med at besvare henvendelser fra kunden.

Jeg ved ikke helt, hvorfor du kobler den sammen med mit indlæg - men det er en anden sag. Jeg aner ikke noget om kvaliteten af trådstarters arbejde, men ergo er der flere, der benytter denne taktik til at få referencer.

Presta:

Man får, hvad man har betalt for - basta.

Jeg vil sige, at i en pæn del af tilfældene har du ret. Nu vil jeg ikke blande mig selv ind i det, men jeg vil påstå, at mange ting - primært de simple - kan fx nogle unge selvlærte, der laver det i fritiden, sagtens lave ligeså godt som nogle professionelle, der tager 900 kroner i timen - hvor de unge måske tager 100-200. Man behøver ikke en 5-årig uddannelse og 10 års erfaring for at skrive HTML/CSS eller lave Wordpress.

Det vigtigste som ung/ikke-så-erfaren på området er at kende ens begrænsninger.

Og som sagt - det er IKKE generalisering, jeg synes bare langt fra altid det udsagn er korrekt, men samtidig er det korrekt i en del af tilfældene. 

Og ja, nu har vi vist allerede startet en lille debat i denne tråd, nu synes jeg trådstarter skal have den i fred, jeg kommenterer gerne yderligere på PM. :-)

Hav en god dag til jer alle.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

@Simon og Christian

I har begge ret, der er forskel, og vi skal ikke debattere det yderligere i denne tråd. Beklager trådstarter, hvis jeg har trådt dig over tæerne med mit indlæg.

Og hermed tilbage til et tilbud om en Wordpress side:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 15. Apr 11
Indlæg ialt: 32
Fra  www.komeda.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:
Man får, hvad man har betalt for - basta.

Utrolig hvis man engagerer personer til opgaver hvis UDBYDERNE ikke oplyser CVR. nummer, adresse og telefonnummer.

Så er man selvskyldig, når det man får lavet, ikke fungerer.

Det er faktisk en slags gadehandel, nøjagtig svarende til, hvor man køber en ægte Rolex i udlandet til 299,00 kr.

Men sådan er det jo, principiel er vi her i huset ligeglade, vi laver logoer om, som er tegnet i Photo Shop til ægte grafik, og laver hjemmesider om, som er kodet dårlig. Så fint med den "gadehandel".... Det giver ganske god ekstra arbejde.

Smile

komeda.dk

/ernst jensen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)