Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside lavet i Wordpress 299,- inkl. moms :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino'er

Jeg tilbyder dette:

- Opsætning af WordPress på dit webhotel (Vi hjælper gerne med at finde et webhotel eller din side kan hostes hos os for 100,- per år)
- Opsætning af valgfrit Gratis Wordpress template (Vi finder gerne templates for dig, hvis du ikke har fundet noget)
- Opsætning af op til 10 undersider 
- Opsætning af kontaktside
- Installering af op til10 plugins

PS. Rettelser i forbindelse med design og alt grafisk står i selv for. (Kan ikke lave grafisk arbejde, hvis nogle skulle være i tvivl!) :)

Det vil sige man får en simpel Wordpress side for 299,- inkl. moms, tager ikke mere da det er ferie og mangler lidt at lave! :)

Referencer: www.LykkeMedia.dk - www.LasseLykke.dk - www.Fenris-imex.com 

Kan kontaktes på Skype: LykkeMedia MSN: Lasselykke@hotmail.com eller mail: Lasse@lasselykke.dk

Med venlig hilsen
Ejer - LykkeMedia.dk
Lasse Lykke-Sørensen

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 21:52

Vil lige sige det kun vil tage 1-3 dage, at lave din side! :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Utroligt så lavt i alle ønsker at gå under i pris for hinanden :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tænker det samme :)

299,- inkl. moms. 

Det er 239,- kr for en wordpress side med 10 undersider.

Et slag på tasken, alt efter hvor mange modifikationer der skal laves, og hvis der er lidt korrektur indblandet, ca. 7 timer, hvis man ved hvad man laver.

Så runder vi op og det giver en timeløn på ca. 35kr. 

Skattefar har heller ikke fået deres 40% endnu :)

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus Paulsen:

Så runder vi op og det giver en timeløn på ca. 35kr. 

Skattefar har heller ikke fået deres 40% endnu :)

Jeg synes da vi skal holde fokus og lade Lasse køre det tilbud han har sat op. Dette er et tilbud, så kan folk jo enten vælge eller vrage.
Hvad han tjener i timen på dette tilbud eller hvad han betaler i skat er vel underordnet for dig :-)

Held og lykke med tilbuddet, Lasse! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:24

Emil S:

Utroligt så lavt i alle ønsker at gå under i pris for hinanden :-)

alle behøver ikke 500 kroner i time og mere til , som mange tager

husk vis du regner ud er det hvad en kassedame i netto skal bruge 1½ dage til tjene til sådanne en side efter skat og jeg regner med siden går ikke meget over 3 timer maksimalt så mindste lønne er hjemme og vis arbejder 10% under mindste lønne er der faktisk nogle der synes det er sjovere at lave hjemmesider end være kassedame med mere og vis ikke giver en billige pris er der ikke kunder .

husk lige efter skat er denne pris jo mere end en dags arbejde før de har råd til denne her side , derved kan almindelige dansker have råd til hjemmesider , jeg har før set almindelige wordpresse sider der er færdig efter en dags arbejde og den koster lige så meget som en med mindste lønne har efter skat ved en månedes arbejde

at der er mange der holder prisen oppe så man skal være velbeslået til at få råd til webmaster er det netop derfor dejligt der findes iværksættere der giver tilbud hvor man ikke skal være oppe i den høje ende af løn skala korrekt dem som har en månedes løn 30.000 kroner er 300 kroner ingen ting men en studerende der har efter skat 4000 kroner og så skal betale husleje med mere er 300 kroner noget der virkeligt kan mærkes i sin økonomi 

jeg håber han får rigtigt mange kunder og det hjælper jo en masse iværksættere der ellers ikke havde råd til en hjemmeside dette her tilbud ,så det er en super iværksættere ånd dette her tilbud og absolut en af de bedste iværksættere tilbud

desuden vis han tjener mindre end mindste lønne er alternative måske jobs man synes ikke er lige så sjove som dette her at lave hjemmesider og desuden hænger ikke en gang mindste løns job bare noget får , så det er vel for få noget arbejde i det man elsker aller mest og det er at lave hjemmesider

i alt held lykke med tilbudt og jeg håber du får rigtige mange kunder ud ad det Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:30

Det var bestemt heller ikke ment på den måde! :)

Synes det er fint, hvis Lasse kan få nogle kunder i biksen med tilbuddet her.
Jeg har bare svært ved at forstille mig at ca. 7-10 timers arbejde til 150,- kan være specielt tilfredsstillende uanset hvordan ens situation er :) (Velgørenhed undtaget)

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53

Jeg skal da lige love for at prisen er blevet slået i bund, her i de sidste par dage.

Held & Lykke med tilbuddet, Lasse :-).

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:00
Noget af et tilbud :-) Held og lykke med det.
Men I skal jo også huske på, at nogle bare gerne vil have referencer og tilfredse kunder først - det kan jo give succes senere hen, hvis kunderne vender tilbage / referencerne overbeviser nye :-)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 23:51

Gruden til priser er så lav, er jeg ikke selv føler det er mere værd og fordi jeg gerne vil have nogle kunder at rode med nu! :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)