Utroligt så lavt i alle ønsker at gå under i pris for hinanden :-)
alle behøver ikke 500 kroner i time og mere til , som mange tager
husk vis du regner ud er det hvad en kassedame i netto skal bruge 1½ dage til tjene til sådanne en side efter skat og jeg regner med siden går ikke meget over 3 timer maksimalt så mindste lønne er hjemme og vis arbejder 10% under mindste lønne er der faktisk nogle der synes det er sjovere at lave hjemmesider end være kassedame med mere og vis ikke giver en billige pris er der ikke kunder .
husk lige efter skat er denne pris jo mere end en dags arbejde før de har råd til denne her side , derved kan almindelige dansker have råd til hjemmesider , jeg har før set almindelige wordpresse sider der er færdig efter en dags arbejde og den koster lige så meget som en med mindste lønne har efter skat ved en månedes arbejde
at der er mange der holder prisen oppe så man skal være velbeslået til at få råd til webmaster er det netop derfor dejligt der findes iværksættere der giver tilbud hvor man ikke skal være oppe i den høje ende af løn skala korrekt dem som har en månedes løn 30.000 kroner er 300 kroner ingen ting men en studerende der har efter skat 4000 kroner og så skal betale husleje med mere er 300 kroner noget der virkeligt kan mærkes i sin økonomi
jeg håber han får rigtigt mange kunder og det hjælper jo en masse iværksættere der ellers ikke havde råd til en hjemmeside dette her tilbud ,så det er en super iværksættere ånd dette her tilbud og absolut en af de bedste iværksættere tilbud
desuden vis han tjener mindre end mindste lønne er alternative måske jobs man synes ikke er lige så sjove som dette her at lave hjemmesider og desuden hænger ikke en gang mindste løns job bare noget får , så det er vel for få noget arbejde i det man elsker aller mest og det er at lave hjemmesider
i alt held lykke med tilbudt og jeg håber du får rigtige mange kunder ud ad det