Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor få redesignet din webshop, når du kan få en ny for under 9000?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Du kan da sagtens købe Avactis til 249$ - men du får ikke dansk "storefront", som vi har oversat. Du skal betale for support os Avactis ved at købe "supportcredits". Jeg tror heller ikke du får meget ud af at ringe til dem, hvis du ønsker hjælp.

Vi tilbyder til gengæld en oversat "storefront" oprettelse af produktgrupper, komplet design og 12 måneders support. Så er det jo op til den enkelte at vurdere, om man vil betale for det.

Der følger credits med i de $249.

Jeg prøver blot at forstå, hvad I tilbyder, da det ikke umiddelbart lyder som et godt tilbud.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du mener det ikke er et godt tilbud, så synes jeg du skal lave være med at benytte dig af det. Det er jo heldigvis så enkelt.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 22:33

qazwsxedcrfv:
Jeg prøver blot at forstå, hvad I tilbyder, da det ikke umiddelbart lyder som et godt tilbud.

9000 for en webshop ikke? Det er da super billigt. Her på Amino er det da vist sådan cirka gennemsnitsprisen for de tilbud man ofte ser herinde, som tilmed næsten altid er baseret på Magento, Prestashop, eller et andet open source system (= gratis for webshop-udbyderen. )

Så selvfølgelig er det et godt tilbud, at de her mennesker tilbyder opsætning af en webshop for 9000, selvom selve systemet kun koster 250$

Tilmeldt 7. Jul 12
Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

T-Nielsen:

qazwsxedcrfv:

9000 for en webshop ikke? Det er da super billigt. Her på Amino er det da vist sådan cirka gennemsnitsprisen for de tilbud man ofte ser herinde, som tilmed næsten altid er baseret på Magento, Prestashop, eller et andet open source system (= gratis for webshop-udbyderen. )

Så selvfølgelig er det et godt tilbud, at de her mennesker tilbyder opsætning af en webshop for 9000, selvom selve systemet kun koster 250$

At benytte sig af freeware vil bedre kunne betale sig for den almene webshop-ejer i længden, da de, grundet udbredelsen, er MEGET billigere at vedligholde og udbygge. Og jeg synes oftere, jeg ser komplette løsninger på Amino til ~5k end ~10k. Så hvor en Avactis løsning i realiteten bør være billigere, da meget få er bekendt med det, så sælges det her til væsentligt over gennemsnitsprisen på freeware løsningerne. Da det kan være svært at gennemskue for mange, beder jeg derfor annoncøren om at redegøre for, hvad han reelt tilbyder. 

Jeg gør ham en tjeneste, hvis hans tilbud rent faktisk er så godt som der påstås.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

qazwsxedcrfv:
Jeg gør ham en tjeneste

Det gør du faktisk ikke, for han har ikke bedt dig om at vurdere sit produkt i denne tråd.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:56

Nu kunne man få den mistanke, at en bruger der opretter sig med et lidt underligt brugernavn og udelukkende går efter denne tråd måske ikke har reel interesse i, at vide hvad løsningen indeholder, men mere har behov for at "spænde ben". Men lad os nu bare kalde det reel nysgerrighed.

Nuvel!
At påstå freeware er bedre en betalte løsninger er vist som at sammenligne æbler med pærer. Jeg har faktisk engang benyttet et glimrende freeware-system, der faktisk fungerede rigtig godt - det største problem var bare, at udvikleren gik konkurs - slut med opdateringer. Så meget for freeware.

Og så kunne man jo også vurdere, om et system udviklet af Avactis igennem mange år - og installeret i et stort antal i mange lande verden over ikke er bedre, end et system lavet af udviklere, der sidder derhjemme og hygger sig med lidt kode.

Der findes da helt sikkert en masse gode freeware-løsninger, som er gennemtænkte og godt udviklede. Vi har bare satset på en løsning, vi har testet igennem en længere periode og oversat "storefronten" til dansk. At man kan købe den direkte hos Avactis er da en mulighed. Så har man en tom skal at arbejde med, det kan man også få mange andre steder. Så det står også alle frit for.

Nu er det primære i denne løsning, at den er komplet. Det står allerede i første indlæg og burde ikke være så vanskeligt at forstå. Og igen, hvis det ikke har din interesse, så lad være med at bruge krudt på det - du behøver skam ikke gøre mig nogle tjenester ;)

God aften.

Tilmeldt 7. Jul 12
Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Man kan godt gøre nogen en tjeneste, som ikke har bedt om den ;)

Tilmeldt 7. Jul 12
Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:

Nu kunne man få den mistanke, at en bruger der opretter sig med et lidt underligt brugernavn og udelukkende går efter denne tråd måske ikke har reel interesse i, at vide hvad løsningen indeholder, men mere har behov for at "spænde ben". Men lad os nu bare kalde det reel nysgerrighed.

Nuvel!
At påstå freeware er bedre en betalte løsninger er vist som at sammenligne æbler med pærer. Jeg har faktisk engang benyttet et glimrende freeware-system, der faktisk fungerede rigtig godt - det største problem var bare, at udvikleren gik konkurs - slut med opdateringer. Så meget for freeware.

Og så kunne man jo også vurdere, om et system udviklet af Avactis igennem mange år - og installeret i et stort antal i mange lande verden over ikke er bedre, end et system lavet af udviklere, der sidder derhjemme og hygger sig med lidt kode.

Der findes da helt sikkert en masse gode freeware-løsninger, som er gennemtænkte og godt udviklede. Vi har bare satset på en løsning, vi har testet igennem en længere periode og oversat "storefronten" til dansk. At man kan købe den direkte hos Avactis er da en mulighed. Så har man en tom skal at arbejde med, det kan man også få mange andre steder. Så det står også alle frit for.

Nu er det primære i denne løsning, at den er komplet. Det står allerede i første indlæg og burde ikke være så vanskeligt at forstå. Og igen, hvis det ikke har din interesse, så lad være med at bruge krudt på det - du behøver skam ikke gøre mig nogle tjenester ;)

God aften.

Det indlæg er godt nok langt ude.

Jeg slutter her. Held og lykke med dit salg

Jeg vil blot opfordre uerfarne købere til at være varsomme.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:10

Det kan du jo mene, andre vil måske mene at det er "hovedet på sømmet". Dine indlæg har udelukkende været af kritisk karakter - og oprettelse af et brugernavn udelukkende med det formål,  virker nok en smule underligt på mange.

Sov godt!

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 10:41

Hej Chris

Vi er igang med at lave integrationsløsning mellem e-conomic og webpack samt e-conomic og GLS.

Vi lever bla. af at lave integrationsløsninger netop til e-conomic og vores fokusområde er logistik, det betyder vi har meget stor erfaring indenfor området.

Vi har også en webbutik som er lavet så den passer med e-conomic samt de integrationsprogrammer som vi har lavet.

Endelig har vi en paymentlsøning lavet til e-conomic der sikrer at faktura bliver betalt af dine kunder - det kaldes leverandørservice.

Du er velkommen til at kontakte os for en pris eller anden form for information på salg@scan-soft.com

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)