Normalt foræller man om sit koncept efter det er blevet realitet. Men jeg vil høre jeres mening om min ide før jeg kaster mig ud i det.
Tro i der er fremtid i en webshop , som kun sælger LUS midler..kæmme mv.... der er ikke stor fortjenste i produkterne..men hvad er Jeres mening ?=
Hmm. Det er et godt spørgsmål. Men et eller andet sted kan jeg godt lide idéen. Jeg forestiller mig, at man som køber af et lus-middel vil finde det mere behageligt at købe det på nettet end i Matas. Man er ikke ligefrem stolt af, at man selv eller ens barn/børn har lus.
Dog tænker jeg, at der skal være meget hurtig levering. Har man først fundet lus, så kan det ikke gå hurtigt nok med at bekæmpe dem. Selv ville jeg ikke vente 2-3 dage på levering.
Derudover kommer lus-epidemier i bølger, hvorfor jeg tænker, at der vil være lange perioder uden aktivitet på webshoppen!?
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg er i øvrigt ikke helt enig i at det skulle være pinligt på nogen måde at købe disse midler åbentlyst.
"Problemet" stortrives i alle børneinsitutioner, som sætter opslag op hver gang der konstateres lus.
Jeg tror bestemt heller ikke, at alle ville finde det pinligt. Som jeg skrev, så kunne jeg forestille mig, at nogen ville have det på den måde. Men det er også meget muligt, at tiderne helt har forandret sig på dette område. Jeg husker bare, at da jeg var en lille dreng i folkeskolen, og der var en lus-epedimi, så frygtede jeg, at jeg var en af dem, der blev "afsløret" (vi blev undersøgt af vores dansklærer ), og da en af pigerne viste sig at have lus, blev det set som meget klamt.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Tror ikke på den - Som der er påpeget tidligere, så er det noget man helst vil have i hånden her og nu. Jeg tvivler på der er ret mange der får af vide at ens barn har lus, og de så venter 1-2 dage på at få midlet med posten. De eneste kunder du ville fange, er dem der for tyvende gang har haft lus, og der måske er lidt at spare for dem ved at bestille i forvejen. Men jeg ville aldrig ligge inde med sådan noget selv :)
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk