Hvordan laver man et link, der bare hopper ned til et sted på samme side? Sådan a la en indholdsfortegnelse øverst på siden og så de enkelte kapitler nedad i et langt dokument. Jeg har forsøgt at søge efter en beskrivelse - den må jo eksistere i 10.000 eksemplarer - men jeg ved ikke, hvad det, jeg vil, hedder og så kommer man ikke langt :-(
Hvis vi siger dit kapitels overskrift er <h1>Kapitel</h1> giver du den et id <h1 id="kapitel">Kapitel</h1> og så kan du bruge linket http://domæne.dk/side#kapitel og sådan bliver du ellers bare ved
Der er ingen grund til at bruge et sikkert tungt plugin til lidt meget simpel HTML. Og hvis nu jeg skulle bruge et, ville jeg nok finde et andet "This plugin hasn't been updated in over 2 years."
Der er ingen grund til at bruge et sikkert tungt plugin til lidt meget simpel HTML. Og hvis nu jeg skulle bruge et, ville jeg nok finde et andet "This plugin hasn't been updated in over 2 years."
Der er vi ikke enige :-) Wordpress er netop for at folk ikke selv skal programmere på nogen måde :-)
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
- kan man i øvrigt kalde at skrive HTML-koder for at programmere?
/Marianne
Ja da :-)
Der er jeg uenig, fx. dette indlæg består jo af HTML, og kan redigeres i HTML. Det kan man da ikke kalde programmere, ligesom man heller ikke kan kalde alt andet HTML programmering. HTML bruger du jo til at stille noget op, som browseren så aflæser.
HTML står jo også for Hypertext Markup Language Programmering er jo ikke at stille noget op, men funktionerne bag siden.
Vil du sige at du programmere et indlæg, nyhedsbrev eller ligende?