Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ToyotaExtreme Shop - selfmade i notepad

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 05:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene,

Du bør virkelig læse E-Pusher, en bog skrevet af Martin Thorborg. Han har blandt andet (så vidt jeg ihvertfald husker) en meget klog holdning til brugerregistreringer i webshops..

Og lad nu være med en halv løsning - så hellere lade være!

Du kan læse den gratis version af E-pusher her: www.thorborg.dk/e-pusher-gratis.htm

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej René

Jeg er enig med Matthias i at du nok skal have fat i e-pusher, og gerne også bogen "Don''t make me think".

Eksempel:

Du skriver top 20 i menuen, men der bliver vist de 8 øverste i hver kategori og samlet er der 24 vare vist - giver ikke helt mening i mine øjne.
Svar - det er på forsiden der er 8 af hver. Trykker du på Top20, kommer der faktisk 20 varer.
Her skal du tænke på at hvis det kan gøre en superbruger her fra Amino i tvivl, så kan du være sikker på at det vil gøre en betydelig del af dine potentielle kunder forvirrede. Og potentielle kunder trækker dig ikke i byretten hvor du får lejlighed for at forsvare dit design. Potentielle kunder går bare videre til næste shop hvis de ikke kan finde ud af din. E-pusher har et fint eksempel på hvor man mister sine kunder, og "Don''t make me think" er i samme boldgade.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har læst begge bøger (iøvrigt glimrende begge 2) indenfor de seneste 14 dage, det er derfor jeg nu har så meget fokus på hvad der skal forbedres.

 

Foreløbigt tak for input.

 

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)