Hej Rene, Du bør virkelig læse E-Pusher, en bog skrevet af Martin Thorborg. Han har blandt andet (så vidt jeg ihvertfald husker) en meget klog holdning til brugerregistreringer i webshops.. Og lad nu være med en halv løsning - så hellere lade være! Du kan læse den gratis version af E-pusher her: www.thorborg.dk/e-pusher-gratis.htm |
Hej René
Jeg er enig med Matthias i at du nok skal have fat i e-pusher, og gerne også bogen "Don''t make me think".
Eksempel:
Du skriver top 20 i menuen, men der bliver vist de 8 øverste i hver kategori og samlet er der 24 vare vist - giver ikke helt mening i mine øjne.
Svar - det er på forsiden der er 8 af hver. Trykker du på Top20, kommer der faktisk 20 varer.
Her skal du tænke på at hvis det kan gøre en superbruger her fra Amino i tvivl, så kan du være sikker på at det vil gøre en betydelig del af dine potentielle kunder forvirrede. Og potentielle kunder trækker dig ikke i byretten hvor du får lejlighed for at forsvare dit design. Potentielle kunder går bare videre til næste shop hvis de ikke kan finde ud af din. E-pusher har et fint eksempel på hvor man mister sine kunder, og "Don''t make me think" er i samme boldgade.
Svar - det er på forsiden der er 8 af hver. Trykker du på Top20, kommer der faktisk 20 varer.
Her skal du tænke på at hvis det kan gøre en superbruger her fra Amino i tvivl, så kan du være sikker på at det vil gøre en betydelig del af dine potentielle kunder forvirrede. Og potentielle kunder trækker dig ikke i byretten hvor du får lejlighed for at forsvare dit design. Potentielle kunder går bare videre til næste shop hvis de ikke kan finde ud af din. E-pusher har et fint eksempel på hvor man mister sine kunder, og "Don''t make me think" er i samme boldgade.