Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på 4 logo'er

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er Big Smile

Jeg har nogle logo'er jeg skal sælge og kan ikke rigtige vurdere dem i kvalitet og pris, derfor vil det være super hvis i vil se på dem og svar på følgende spørgsmål.

Hvad er dit indtryk af logoerne pæne eller grimme?

Er det noget du vil købe for 49 kr. (i Vektor format)?

Er prisen høj eller lav?

Mange tak for jeres tid.

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 02:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes at de tre første er rimelig pæne, men den sidste er ikke lige mig. Dog synes jeg at de ville være meget anonyme at bruge, da et logo - efter min mening - bør afspejle noget der har med virksomheden at gøre. Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:23

Jonas Læborg:
. Dog synes jeg at de ville være meget anonyme at bruge, da et logo - efter min mening - bør afspejle noget der har med virksomheden at gøre.

Lige præcis;)

Derfor hvorfor ikke bruge din kreativ kræfter på diverse sider som afholder konkurrencer, her kan du ligefrem vælge og vrage imellem de ting du syntes om og kan i sidste ende tjene på det ;)

hatchwise

99designs

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:46

Personligt er jeg ikke så vild med det første logo, men 2 og 3 synes jeg, er fine - men det er jo smag og behag. 4'eren er også fin, men skyggerne på teksten fungerer ikke rigtigt. Det ser også ud som om, at lyset kommer fra to forskellige vinkler, når man ser på bogstavernes skygge og kuglens skygge. Det giver ikke rigtig nogen mening Smile I øvrigt synes jeg, at alle logoerne ser en smule pixelerede ud.

Jeg er enig med de andre i, at de nok er en smule anonyme. Umiddelbart kan jeg se de midterste logoer blive brugt til et konsulentfirma, et firma som afholder kurser eller lignende, men de skiller sig ikke vildt meget ud. 4'eren er sådan lidt "tøset" at se på, men det nok mere farven end det er selve udformningen.

Prisen på 49, synes jeg, virker meget rimelig - men jeg ved ikke, hvad logoer normalt koster. Det kommer vel an på den enkelte grafiker.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:52

Især 1 og 2 er rigtig flotte. Det første lidt maritimt/professionelt. Nr. 2. noget med natur og wellness.

De sidste to lidt kedelige efter min smag.

50 for et logo er billigt.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:54

Jeg synes, det er nogle rigtigt pæne logoer - og i mit hoved behøver de ikke at have synderligt at gøre med virksomhedens gøren og laden som udgangspunkt. Ligesom navnet på et website eller navnet på et selskab ikke behøver at rime på alle deres firmaaktiviteter. Amino er et pragteksempel herpå.

Jeg synes næsten prisen på en 50'er er for lav kontra hvor flotte logoerne er. 

Har du overvejet problemet med at flere kunne finde på at bestille det samme logo og hvordan dette kunne løses? Evt. ved nye farver el. lignende? :-)

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:01

Smid dem evt op på www.i-creative.dk, her kan du få feedback på dem, samt vurdering af brugere....

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 14:11

Cap'n Halfdan Timm:

Jeg synes, det er nogle rigtigt pæne logoer - og i mit hoved behøver de ikke at have synderligt at gøre med virksomhedens gøren og laden som udgangspunkt. Ligesom navnet på et website eller navnet på et selskab ikke behøver at rime på alle deres firmaaktiviteter. Amino er et pragteksempel herpå.

Jeg synes næsten prisen på en 50'er er for lav kontra hvor flotte logoerne er. 

Har du overvejet problemet med at flere kunne finde på at bestille det samme logo og hvordan dette kunne løses? Evt. ved nye farver el. lignende? :-)

Som 'shopløsning' løses det vel bare med at sætte 1 i stock af hver og så gå amok med at lave logoer. 1 salg = 1 logo mindre i folden.

Eller - ved at gøre som så mange andre steder. 49,- for logoet her og nu - 500,- for eksklusivrettigheder eller lignende? :-)

mvh

Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 20:45

Mange tak for jeres tid og svar allesammen.

Personligt så har jeg det på samme måde som Cap'n Halfdan, mange logo'er kan være anonyme men når man endelige lægger de sidste detaljer på, så kan man opnå et udmærket resultat.

Det har var bare en vurdering til en shop jeg er igang med at opbygge som skal sælge logo'er, nu ved jeg mere om de forskellige meninger der er derude om logo'er. Big Smile

vh

Mustafa

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13

De er rigtig fine. Jeg kan specielt godt lide nummer 2, og 3. Der går et eller andet galt med teksten, i logo nummer 4.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)