Bogførings assistance søges
Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Hej. Vi driver en lille webshop og har i den anledning brug for lidt bogførings assistance. Vi har følgende setup.. Wannafind shopE-conomic Lager styrings modul E-conomic medium økonomisystem Vores shop har kørt siden februar, og lad os bare sige at vi har haft vores besvær med at få regnskabet til at stemme :-) Vi er beliggende i Holbæk, men jeg ved ikke om det har nogen betydning ;-) Vi ser frem til at høre fra dig. Pris og vilkår snakker vi nærmere om..
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Morten Pedersen
Skrevet
12-07-2012 kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Hej Daniel
Du kan via Agera indhente op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en fast bogholder i Holbæk .
E-conomic er efterhånden rimeligt standard, så det bør ikke være noget problem at finde en med ekspertise i det.
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Sisse Hansen
Skrevet
12-07-2012 kl. 13:07
Svar
Hej Daniel
Som Morten rigtig nok skriver, så har vi en lang liste over bogholdere og revisorer, som kan hjælpe dig med med e-conomic.
For nylig har vi tilføjet mere funktionalitet til listen, så man kan sortere ud fra beliggenhed, ydelser mv.
Jeg har lavet en søgning på alle typer revisorer og bogholdere i Holbæk, som kan hjælpe med bogføring og lagerstyringsmodulet. Se resultatet her .
Jeg håber, du finder en, der kan hjælpe dig.
Svar
Sisse Hansen
Kommunikationskonsulent hos e-conomic
Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Hej med jer.
Til at starte med er det nok fra den fine liste fra e-conomic jeg skal søge en bogholder , men i nærmeste fremtid er det en deltids bogholder vi skal bruge :-)
Tak for hjælpen..
Svar
Tilmeldt 14. Jun 12
As1978
Skrevet
13-07-2012 kl. 00:13
Svar
Når, du når til den tid hvor du skal bruge en deltidsbogholder er jeg meget interesseret da jeg starter op som selvkørende. Har allerede en anden kunde i Holbæk, så det vil være nemt for mig at kigge ind til en uforpligtende snak :)
Svar