Hej Amino'er Jeg står i den situation at jeg skal starte på fuldtid(8:30-16:30) som elev d. 1/8 og 2 år frem, hvilket jeg glæder meget til! Det kommer også til at give 8-8500,- om måned, som kan dække udgifterne hvis der ikke er nogle indtægt en hel måned :) Det jeg gerne ville var, at tilbyde repration af iPhone/Ipad og sælge cover/tilbehør: - Jeg har en webshop 100 % kørerklar Nu har jeg så fået en idé og det er at åbne en fysisk butik i Virum 2 min fra s-tog (Koster 70-80.000,- om året i leje og valget falt på Virum fordi lyngby er meget dyrer). Jeg ville have åbent 17-20 (Måske 15-19 hvis jeg har en ven til at åbne før jeg har fri) på hverdage og 10-13 på lørdage. Nu er spørgsmålet så om det kan give noget salg i det tidsrum, det kan nok ikke give en million forretning bare fordi jeg starter denne fysiske butik, men den vil jo komme til at fungere som butik, lager og kontor på engang. Så kan jeg også have et par webshops mere hvis altså der er tid :) Hvis jeg f.eks. starter den 1-1-13 og sparer op fra nu, vil jeg have mulighed for at have penge uden at låne, til at kunne drive forretningen et år uden der behøver at være indtægt. Men hvad syntes i jeg skal gøre? Hvilke overvejelser skal jeg have med? Med venlig hilsen |
Det var en høj husleje. Vil råde dig til at starte webshoppen og se tiden an.