Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubii ny hjemmeside - Hvad syntes i?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæmpe tak for respons. Kan sagtens bruges. Der er som sagt lang vej endnu. Kim dolleris. Nej det var den gamle. Sjovt det er den du har fået frem

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:32

Kim Dolleris:

Er det denne vi snakker om?

Det ligner den gamle, prøv at ryd midlertidige internetfiler.

Den ser sådan her ud:

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:33

Det første jeg tænkte da jeg så den var "Er det mon en skandiaweb" og mine bange anelser blev gjort til virkelig da jeg så footeren :(

Som de andre allerede har påpeget er den desværre, som 95% af skandiaweb's hjemmesider, fyldt med fejl og mangler.

Jeg er ked af at sige det, men siden er som sådan pæn nok, uden at være overdrevet lækker, men det er hvad det med skandiaweb.. Et sminket lig :(

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 22:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har aldrig været på sitet før - så jeg tror ikke at det hjælper at rydde min cache. Den er nok bare ikke kommet til Aarhus endnu :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:54

jeg ser så også den gamle kan jeg se. har heller ikke set siden før. 

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 22:56

Hej Charlotte.

Jeg har ikke så meget forstand på design og opsætning af hjemmesider, men jeg kan da spotte et par grammatiske fejl Smile

I din oversættelse af John Ruskins citat ville jeg nok oversætte "lawful" med lovlige frem for lovlydige.

Lidt om kvalitet
Der er næppe noget i verden, som ikke én eller anden kan lave lidt dårligere og sælge lidt billigere, og folk, som kun ser på prisen, er denne mands lovlydige offer.

Være = værre

de/De/du = skal være ens (jeg ville foretrække du)

Købet = købte

Risiki = risiko

Lidt om priser
Det er uklogt at betale for meget, men det er være at betale for lidt. Når de betaler for meget, er alt hvad De mister nogle penge - det er det hele.
Når De betaler for lidt, så mister De sommetider alt, fordi det, De købet, ikke var i stand til at gøre det, som det var købt til.
Almindelig forretningsgang umuliggør at betale lidt for meget - det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre.
Hvis du accepterer det laveste tilbud, gør De vel i at sikre Dem en skadesreserve for den risiki, De løber - og hvis De gør det så har De jo alligevel råd til at betale for den bedre vare.

John Ruskin
Engelsk forfatter, kunstkritiker og social reformator i 1800 tallet

Hvem er vi?

Dennis Fernstrøm
Chef / låsesmed/Sikringsmand/hegsmontør/ tømere   = Hegnsmontør/tømrer

Dennis ejer firmaet. Han kommer oprindeligt fra Sverige.

Han har boet i Danmark i 5 år, men trods den korte tid, taler han allerede flyende dansk. = Flydende

Dennis er uddannet tømere, og siden gået videre til låsesmed. Hans arbejdsmoral er høj, og han har en stor stolthed i arbejdet. Tingene skal være iorden. Og intet mindre = tømrer

Håber du kan bruge det. Den nye hjemmeside er klart flottere end den I havde før.

Mange hilsner

Anette

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03

Der er en del fejl på siden, samt er jeg ikke så vild med de hvid/grå pixels i topbanneret. Kan give dig en komplet liste over email. janniknp@gmail.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:09

skrifte typen den er alt for småt , da den type på siden burde være 13-14 da den er mindre end normalt

da i køre ud tilbyder service en god ide med et google maps kort eller andet kort der viser hvor i holder til

hvor meget dækker i og hvad er jeres kørsels priser kan jeg ikke se på siden

husk titler og tags på billederne på siden derved en chance de findes i google billedet søgning

google titlerne husk der  vises op til 70 tegn nu og lav hver eneste side en god unik titlen på siden

social medier en god ide især facebook og google plus og få en masse likes og plusser på siden så få disse logoer på siden er en klar fordele

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 06:29

Super. takker for feedback. Masser at tage fat på. Så mangler vi bare et brugernavn og password, så vi kan rette det til.

Kim og kim. Hmm skørt, at I kommer til den gamle site

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:19

Charlotte Fernstrøm:
Kim og kim. Hmm skørt, at I kommer til den gamle site

Har du opdateret DNS fornylig? hvilket vil sige på dansk om du har flyttet dit domæne ...

Det tyder på det er en dns opdatering de rammer, der går nemlig op til 24 før den er helt igennem ..... hvis ikke det er tilfældet hvilken hosting bruger du ?

/allan

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)