Hej Charlotte.
Jeg har ikke så meget forstand på design og opsætning af hjemmesider, men jeg kan da spotte et par grammatiske fejl 
I din oversættelse af John Ruskins citat ville jeg nok oversætte "lawful" med lovlige frem for lovlydige.
Lidt om kvalitet
Der er næppe noget i verden, som ikke én eller anden kan lave lidt dårligere og sælge lidt billigere, og folk, som kun ser på prisen, er denne mands lovlydige offer.
Være = værre
de/De/du = skal være ens (jeg ville foretrække du)
Købet = købte
Risiki = risiko
Lidt om priser
Det er uklogt at betale for meget, men det er være at betale for lidt. Når de betaler for meget, er alt hvad De mister nogle penge - det er det hele.
Når De betaler for lidt, så mister De sommetider alt, fordi det, De købet, ikke var i stand til at gøre det, som det var købt til.
Almindelig forretningsgang umuliggør at betale lidt for meget - det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre.
Hvis du accepterer det laveste tilbud, gør De vel i at sikre Dem en skadesreserve for den risiki, De løber - og hvis De gør det så har De jo alligevel råd til at betale for den bedre vare.
John Ruskin
Engelsk forfatter, kunstkritiker og social reformator i 1800 tallet
Hvem er vi?
Dennis Fernstrøm Chef / låsesmed/Sikringsmand/hegsmontør/ tømere = Hegnsmontør/tømrer
Dennis ejer firmaet. Han kommer oprindeligt fra Sverige.
Han har boet i Danmark i 5 år, men trods den korte tid, taler han allerede flyende dansk. = Flydende
Dennis er uddannet tømere, og siden gået videre til låsesmed. Hans arbejdsmoral er høj, og han har en stor stolthed i arbejdet. Tingene skal være iorden. Og intet mindre = tømrer
|
Håber du kan bruge det. Den nye hjemmeside er klart flottere end den I havde før.
Mange hilsner
Anette