Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkevarer outlet? Hvordan får man fat i tøjet?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, det kan ind imellem være rigtig svært, at skaffe sig nogle af de gode mærker, specielt hvis ikke det bare skal være "rester".

Hvis du har lyst til at prøve kræfter med sports tøj, har jeg nogle rigtig stærke mærkevarer, som jeg godt kan bruge hjælp til at komme af med !!

Du skal være meget velkommen til, at tage fat i mig, hvis du er frisk - der er rigtig god "up-side" på varerne.

venlig hilsen

mogens

27406832

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens

Jeg ved dette er et gammelt indlæg, men har du stadig rester, som du vil af med :)

Daniel - Jeg er lidt ude i det samme som du var, så jeg kunne godt tænke mig at vide, om du fik det op at køre?

Fra Haderslev
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Daniel, jeg gør mig stadig rigtig meget i partier og jeg har rester og masser af gode kontakter til varer. Hvis du ønsker, kan du ringe imorgen formiddag på 27406832. Mvh Mogens

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Bedre sent end aldrig - som man siger :-)

Ideen er dog desværre droppet. 

Men håber der er nogle andre der kan gøre gavn af jeres indlæg.

God weekend.

// Daniel Poulsen

 

Fra Grenaa
Tilmeldt 5. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg går med mange overvejelser om at starte nethendel. Via webshop og facebook. Mine tanker er accesseries. Tasker smykker sko mm... Nogen forslag til hvilken netside jeg kan finde det på. Tænker også kopi varer. Som tasker?

Håber få hjælp
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

celina bjerregaard:
Jeg går med mange overvejelser om at starte nethendel. Via webshop og facebook. Mine tanker er accesseries. Tasker smykker sko mm... Nogen forslag til hvilken netside jeg kan finde det på. Tænker også kopi varer. Som tasker?

Håber få hjælp

KOPIVARER?? Du må være stenrig hvis du vil tage de bøder taskeproducenter tager for at nogen sælger kopivarer - og 100% af ansvaret er dit uanset hvor du har købt dem - Meget rig vil jeg sige, du skal have penge med på arbejde http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/kopivarer.html 

DON´T

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)