Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal man annoncerer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg skal ud og reklamerer for et engagement om fedmeoperationer - har I nogen idé om hvor det kunne være smart at sætte annoncer i? gratis aviserne? lokalaviser? Det vigtigste er at det medie jeg skal bruge skal sende et signal om seriøsitet.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:44
Svaret er ganske enkelt - og så alligevel.

Du skal annoncere der, hvor din målgruppe ser det.
Du er derfor nødt til først at beskrive din målgruppe så præcist som muligt. Jeg kan give et par overdrevne eksempler.

Hvis din målgruppe er fede unge, som du vil sælge operationer til, så ville en flyer på McD''s disk eller ved Bilkas chips-hylder være et effektivt medie, fordi målgruppen definerer sig selv ved at komme disse steder.
Er din målgurppe derimod yngre læger, som du gerne vil have til at komme til en faglig konference om emnet, så er Ugeskrift for Læger, det helt rigtige sted - kombineret med direct mail.

Altså kan man bedst svare på dit spørgsmål med et nyt spørgsmål: Hvad vil du sige til hvem?

mvh Hans

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:31
Kære Hans

Tusind tak for din besked - overdrivelse har ihvertfald fremmet forståelsen her og givet stof til eftertanke. Jeg vil bruge weekenden på at tænke det igennem og så er jeg sikker på at jeg videre derfra.

Hva´vil jeg sige til hvem; til svært overvægtige at operation er en effektiv løsning - evt med billede af mig. at udlandet er en sikker og billigere løsning end privathospitaler i Danmark....hm, lidt fik jeg da rystet ud af ærmet.

Tusind tak for input

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:14
Hej Madame

Det er et specielt budskab og går ud fra du har noget erfaring med dette emne. Det er jo uden tvivl en god vinkel hvis du selv har oplevelser med det, netop fordi enmet jo er konstant akuelt nærmest. Derfor tror jeg da med en skarp profil du også ville kunne støve noget PR op på sagen. Det ville jo have menet større værdi end meget af det annoncering du kan købe. Jeg ville få skrevet en professionel pressemeddelse og sende ud, det burde kunne give bid på krogen.

Annoncering mod denne målgruppe er svær at ramme med et konkret medier, så tror du skal ud i de mere generelle medier, men det koster rigtig mange penge og du har ikke mulighed for at måle om det virker. Lidt Adwords sammen med din hjemmeside, vil nok også kune hjælpe. Emnet er nok for nogen lidt ømt, så det kunne være noget de søger om på nettet.

Operation med fedme vil jeg mene er stadig betragtet som et ret ekstremt redskab at bruge og det er ikke så udbredt. Det er uden tvivl om lettere løsning for mange, så produktet er attraktivt nok i sig selv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)