Hej venner!
Nu skal I høre, jeg har et super tilbud til dig som ung iværksætter som drømmer om at vækste og blive til noget stort i fremtiden! - Nogle af mine business-venner er nemlig i fuld gang med at lægge sidste hånd over et iværksætter-fællesskab i Aalborg, som helt sikkert bliver interessant for dig og mange andre.
Projektet kom i stand, da mine business-venner og jeg selv desværre har erfaret at mulighederne for unge iværksættere i Nordjylland er alt for små og det derfor kan være mere end svært at få netværket tilstrækkeligt - hvilket er en skam, når vi alle ved hvor vigtigt netværk reelt er.
Vi har derfor de seneste måneder arbejdet hårdt på istandsættelse af et ældre lokale i centrum af Aalborg, nærmere bestemt Østerågade 25 - Lige ovenover Irish House, lige foran Burger King og med busstoppested lige foran døren - Mere centralt bliver det ikke!
Kontorlokalet er 150 kvm og med plads til 12 friske iværksættere - Kontorpladserne er i ét rum, så der er rig mulighed for at netværke på tværs af kontorpladserne. Dog er der sat skillevægge op mellem bordene og de forskellige arbejdstationer er opdelt med reoler, så der også er mulighed for man kan sidde og arbejde uforstyrret. Desuden er der fælles køkken med alt det nødvendige. Ved siden af det store kontorlokale hører der et fælleslokale med en 10 personers-sofa, 60” fladskærm, Playstation 3 og bordfodboldbord, der er altså rig mulighed for lidt afslapning ind i mellem.Printerrum og mødelokale med plads til 8 personer er der også.
Som der læses ovenover, så er der altså styr på beliggenhed og lokaler, nu mangler vi bare dig og en masse andre til at bidrage med et super netværk, hvor vi kan få gavn af hinanden. Vi snakker altså Aalborg + omegns unge iværksættere samlet ét sted.
Du får altså en unik mulighed for at udvide dit netværk og så får du et lækkert kontor-lokale oven i hatten og prisen bliver på skallet 1800,- om måneden og det er altså med eget hæve-sænke skrivebord og 111 mb internet og et netværk der sparker røv!
Hele molevitten ventes at være helt klart den 1. august og dermed er der klar til du kan flytte ind med din computer og hvad der ellers hører til! Vi lægger selvfølgelig billeder op, når vi er helt færdige - ellers kan du få mere info ved at ringe til Patrick på 60 67 14 82.
Onlinefabrikken, SHS Media samt Tezzo har allerede sagt ja tak, nu mangler vi altså kun 7 mere! Kom frisk! :-)
Ha' en super dag!
De bedste hilsner
Ebbe Hansen