Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shopsystem skal jeg vælge? (Prestashop mv. er prøvet)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et simpelt shopsystem, til en hobbyshop.

Jeg har forsøgt mig med Prestashop, Magento, Oscommerce, men synes at de alle 3 er for avancerede til mit lille projekt.

Jeg ønsker egentlig bare en shop på den, men uden de avancerede indstillingsmuligheder der er ved f.eks. Prestashop.
(Har brugt flere timer på oversættelser mv.)
Da jeg synes at deres systemer er kanoner til mine gråspurve :)

Er der nogen der kender til et system som er en anelse mere simpelt?
Ønsker hverken online betaling, eller en masse ekstra gøgl.

Kort sagt et "katalog" med bestillingsmuligheder.

Jeg lavede for 6-7 år tilbage en shop i PHP-Fusion E-Cart, det passede lige til min krav, men det er vist ikke opdateret i flere år idag.

Jeg har domæne, og ønsker ikke at gøre brug af de sider der tilbyder et subdomæne.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 12:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Magento for indviklet/avanceret - Den må du længere ud på landet med!

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 12:23

Magento kan være utrolig avanceret hvis man ikke har ret stor teknisk indsigt. Prestashop er noget nemmere at danse med, uden at have den store tekniske forståelse. (Og nej det er ikke for at starte en religiøs diskusion om hvilket system der er bedst)
Oversættelsen burde ikke tage ret lang tid. Der findes færdige oversættelser der er lige til at installerer. Det er kun hvis du tilføjer ekstra moduler at der kan blive brug for lidt oversættelse.

Hvis du vil give prestashop et forsøg, så send en PB til mig, så skal jeg nok hjælpe dig i gang. Skal nok finde en time til dig der ikke koster noget :)

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 12:29

Har du kigget på Wordpress? Det er meget nemt at gå til, og der findes masser af guides på Youtube.

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Tilmeldt 5. Jul 12
Skrevet kl. 12:33

Det er såmænd ikke fordi at jeg ikke kan finde ud af at sætte det op, for det er egentlig ikke problemet.

Jeg synes bare at mulighederne, (og den tid det tager at sætte sig ind i hver mulighed) er for store og krævende, i forhold mit beskedne projekt.

Tilmeldt 5. Jul 12
Skrevet kl. 12:36

Jeg har kigget lidt på wordpress, men har ikke rigtig gået i dybden med det.

Ved første øjekast lignede det meget noget "blog-agtigt" :)

Har kigget lidt på:

Litecommerce og OpenSolution, som jeg synes ser lidt mere simple ud.

Der skal helst ikke være for mange knapper at dreje på :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:55

Jeg synes det er ærgeligt, at du fravælger Prestashop, som snildt kan løse dit behov.

Eventuelt få hjælp udefra til opsætningen :-)  Det burde max tage en time.

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 13:01

Mugb3rg:

Jeg har kigget lidt på wordpress, men har ikke rigtig gået i dybden med det.

Ved første øjekast lignede det meget noget "blog-agtigt" :)

Mulighederne med Wordpress er jo super mange, og der findes mange temaer til det. I sidste ende kommer det helt an på, hvor meget man lægger i det, det kan nemt ligne en amatørblog, men du kan også sagtens lave flotte webshops

Prøv evt. at tjekke http://www.woothemes.com/woocommerce/ det vidst også blevet oversat til dansk.

Wordpress er rigtig nemt og stadig masser af muligheder. Hvis du går efter noget, der er endnu nemmere, så ender det jo med, at du slet ikke har nogen knapper at dreje på.Smile

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Tilmeldt 5. Jul 12
Skrevet kl. 13:25

Becker Consult | jacobbecker.dk:

Jeg synes det er ærgeligt, at du fravælger Prestashop, som snildt kan løse dit behov.

Eventuelt få hjælp udefra til opsætningen :-)  Det burde max tage en time.

Jeg har som sådan ikke afskrevet Prestashop, det er installeret pt.
Jeg synes bare ikke helt at jeg har 100% styr på det.
Der er ekstremt mange steder der kan skrues på og jeg kan ikke helt danne mig et overblik over, hvad der er nødvendigt at installere af moduler, og hvad man kan afinstallere.

Derfor håbede jeg på et mere simpelt system. Forstå mig ret, systemet behøver ikke være simpelt at installere, men der behøves ikke være 35 forskellige moduler til betaling og 2000 forskellige templates at tilkøbe.

Tilmeldt 5. Jul 12
Skrevet kl. 13:27

Kristinn Berg Gunnarsson:

Mulighederne med Wordpress er jo super mange, og der findes mange temaer til det. I sidste ende kommer det helt an på, hvor meget man lægger i det, det kan nemt ligne en amatørblog, men du kan også sagtens lave flotte webshops. 

Prøv evt. at tjekke http://www.woothemes.com/woocommerce/ det vidst også blevet oversat til dansk.

Det ser spændende ud. Det vil jeg lige læse lidt mere om.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)