Jeg er i gang med at starte mit første firma (webshop) og har i den forbindelse brug for at finde en bogholder/revisor. Aktiviteten i shoppen forventer jeg starter i det nye år, men jeg er i gang allerede med de første udgifter, og har brug for opstartsvejledning nu samt senere i større omfang det løbende bogholderi og revision. Bor på Frederiksberg, så kontor i KBH eller umiddelbart omegn er at foretrække. TAK!
Jeg kan anbefale AP Revision. Måske lidt i den dyre ende men det er godt på mange måder og de har forskellige afdelinger hvis du skal bruge præcise svar i forskellige retninger. Ellers vil jeg også rose economic som en anden nævnte tidligere i tråde.
Her i mit firma Magnetreklamer.dk bruger jeg Bogholder John Michael Larsen
CBE Calculus Bogføring & Ejendomsadministration ApS Att.: John Michael Larsen Roskildevej 37A, 3. sal
2000 Frederiksberg Tlf. 28 91 53 86 Han er meget venlig og forklare hvordan det hele hænger sammen. Ham kan jeg varmt anbefale mvh David Magnetreklamer.dk
Jeg vil på det varmeste anbefale revisor Frank Bergmann i Lyngby! Jeg har haft en del revisorer gennem årene & Frank Bergmann VIRKER & det er jeg ikke den eneste der synes. Hils ham fra mig! For mere info kan du kontakte mig.