Hej Anders, Ingen tvivl om, at I arbejder hårdt på at genskabe såvel IT-sikkerheden på serverne, jævnfør jeres meddelelse direkte til kunderne, som brugernes tillid. Med et flere timer langt nedbrud få dage inden hackerangrebene og defacing af et antal kunders webhoteller og sites i et par omgange, må det have givet jer nogle dyrt købte erfaringer, som I naturligvis helst havde været foruden. Men selv om det nok kan være svært at erkende i åbent forum, vil jeg håbe, at I alligevel lærte at tage de første henvendelser om omfanget af sikkerhedsbrudene seriøst, i stedet for blot at opfordre kunderne til at "fjerne uønskede filer, som ikke hører til der". Jeg ved også godt, at I har gang i nogle omfattende tekniske tiltag. Når I er kommet på den anden side af dem, håber jeg også at høre fra Patrick med den lovede tilbagemelding. Lad os håbe, at vi er på den anden side af disse udfordringer. :) Dbh. John |
Jeg vil faktisk også gerne takke Meebox for den fantastiske support de gav mig da mit website blev ramt. Jeg oprettede en support ticket klokken 13:33, og klokken 13:35 var problemet løst, og min side kørte normalt igen!