Jeg er ked af at skulle ødelægge den ellers gode stemning - men jeg bliver nødt til at påpege, at man *ikke* løser problemet, ved kun at restore en backup.
Man bliver nødt til at finde årsagen til, at det i første omgang overhovedet kunne ske, at nogen kom ind og lavede om i systemet/hackede det.
Hvis man ikke lukker hullerne, er det lidt som at pisse i bukserne, for at sige det populistisk. Det varmer kun i ganske kort tid, da hullet stadig står piv åbent, og risikoen for at hullet bliver udnyttet igen er overhængende.
Kan man ikke finde hullet, bliver man selvfølgelig nødt til at gøre hvad man kan, og få en ekspert til at lave review af systemet, hvis man synes det er nødvendigt. Det er som altid et spørgsmål om økonomi (og/eller ære), så det er noget man må gøre op med sig selv.
Så jeg håber din udbyder tager din henvendelse mere seriøst end at anbefale en simpel restore. Det er ikke sikkert, at det er deres ansvar, hvis fejlen ligger i noget kode du selv har lagt ind, men jeg vil forvente at min udbyder påpegede dette, hvis jeg henvendte mig, og ikke vidste bedre selv.
Mit råd er derfor, at du kontakter Meebox igen, og hører dem til, om det er en kendt fejl, som de nu har rettet, eller om de vurderer, at det er din egen kode den er gal med. I tilfælde af, at det er din egen kode, så må du vurdere hvad du vil gøre, som nævnt :)
Håber du får løst dine problemer, både på den korte og den lange bane.
Fortsat rigtig god dag ;)