Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Staten suspenderer Restaurant Vejlegården på Jobnet.dk pga. 3F

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Birte Andersen:
- Hvis jeg selv eller mine børn var arbejdssøgende lige nu, vil jeg da også undre mig, hvis jeg/de blev sendt til en blokaderamt virksomhed.

Og hvad med de ledige, som bare skal finde sig et job?

Går du også ind for at de bare skal ryge ud af sytemet, over på kontanthjælp eller slet ingen penge have ?

Regler og pragraffer eller ej; Jobnet er drevet af staten - og de skal sgu ikke føre 3F-politik.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 15:59

Det er godt nok vildt... nu har jeg stort set kun set noget om det herinde og et par artikler: hvorfor gør 3F det? Hvad er "den anden side" af sagen (om den så er god eller dårlig) / hvordan kan de lovligt gøre det?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:04

Christian Bundgaard:

Det er godt nok vildt... nu har jeg stort set kun set noget om det herinde og et par artikler: hvorfor gør 3F det? Hvad er "den anden side" af sagen (om den så er god eller dårlig) / hvordan kan de lovligt gøre det?

Du kunne jo bruge 2 minutter på Google eller Bing, så fandt du svaret...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:10

igang:

Fashion-Seller:
Hvis 3F ik snart stoppes, så bliver de DKs død!

Det er helt korrekt.

Men jeg synes heldigvis der er mere og mere der tyder på, at de lever på lånt tid. Seneste eksempel er deres "sammenstød" med den røde regering, ved de sammenbrudte 3-parts forhandlinger. Hvis de både rager uklar med de røde partier, og oplever en vælgerflugt, og får mere og mere negativ omtale, må det uuåndgåeligt ende med at de enten lukker eller sadler om.

Og mon ikke at vi indenfor en meget overskuelig fremtid må se i øjnene, at vi bliver nødt til at tilpasse os det nye verdensbillede, fremfor at bilde os selv ind at alt nok skal blive som før igen? Når det sker, er det klart at de danske overenskomster må være et af de første steder man kigger, hvis vi vil være med i kampen.

Jeg tvivler, men jeg håber da, at de snart vågner op... 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:13

Fashion-Seller:
Jeg tvivler, men jeg håber da, at de snart vågner op... 

Jeg tror det er uuåndgåeligt at der må ske ændringer på den front. Men med meget overskuelig fremtid, mener jeg selvfølgelig stadig at vi er nogle år ude i tiden.

Tingene går desværre ikke så hurtigt, som man kunne ønske :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fortalt nogle af mine amerikanske venner om sagen med Vejlegaarden og EL's nylige erkendelse af, at de er en flok antidemokratiske venstrefløjsterrorister. Deres reaktion var - frit oversat: "Hold da op! Og så brokker vi os over vores uduelige politikere. Danmark er da noget værre stillet. Vi troede faktisk, at Danmark var et frit land?".

Det er trist, når et fantastisk system sejrer for meget, går i selvsving og æder sig selv bagfra.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:06

BruunMedia:
Økonomisk lønner han sine folk bedre end overenskomsten

Skal han straffes fordi han giver MERE i løn end overenskomsten siger han skal? Hvad fanden i helvede (Pardon my French!) tænker de snotspader på? Hvis han vil give sine ansatte MERE i løn, så lad dog manden! Det er HANS forretning, IKKE 3Fs! Fandens Forfærdelige Fagforening når de er værst!

Hvis jeg havde en restaurant, og havde en overenskomst med en anden fagforening, så burde det være MIT valg om jeg lønner de ansatte som jeg skal, eller bedre. Ikke en fagforening som slet ikke har noget med firmaet at gøre... 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

Jeg har fortalt nogle af mine amerikanske venner om sagen med Vejlegaarden og EL's nylige erkendelse af, at de er en flok antidemokratiske venstrefløjsterrorister. Deres reaktion var - frit oversat: "Hold da op! Og så brokker vi os over vores uduelige politikere. Danmark er da noget værre stillet. Vi troede faktisk, at Danmark var et frit land?".

Det er trist, når et fantastisk system sejrer for meget, går i selvsving og æder sig selv bagfra.

Og her kommer Per Clausen's holdning til frihed og frit valg rigtigt frem.. Du må godt træffe et valg, vi tvinger dig bare til at træffe et andet et bagefter. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 15:16

StarStarStarStarStar

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:28

BruunMedia:

Thomas Rosenstand:

Og her kommer Per Clausen's holdning til frihed og frit valg rigtigt frem.. Du må godt træffe et valg, vi tvinger dig bare til at træffe et andet et bagefter. 

Absurd situation, lovgivning og især svar fra Per Clausen der tydelig viser venstrefløjens autoritære træk. Det handler overhovedet ikke om lighed, kun når det kommer dem selv tilgode.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)