Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på site søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne vide hvad i synes om min hjemmeside? i må meget gerne komme med ris og ros så jeg kan forbedre den.. det er min første hjemmeside som jeg har lavet via. wordpress, og den har faktisk stået stille i noget tid efter jeg faktisk var nød til at holde igen da jeg skulle afslutte min eksamen.. Men nu da jeg er blevet student og ikke ved hvad jeg skal efter ferien har jeg tænkt mig at gå i gang igen og give den fuld skrue.. derfor ville jeg gerne høre jeres mening om siden? 

Linket er www.gamesguide.dk

Det skal siges at denne hjemmeside kun er sat op som en slags prøve for at se hvor svært det var og for at teste mig selv.
Dog ved jeg hellere ikke om jeg skal arbejder videre på den eller om jeg skal prøve at finde nogle nye emner :)

Kom gerne med bud..

På forhånd tak og god ferie til alle derude :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:23

social medier øverste på siden de er svære at læse , få lavet i sine normale farver der som de også er nederste på siden

sidens titler de er meget korte husk google viser nu op til 70 tegn og lav dem mere unikke på siden de fleste har flere ord samme hele siden igennem det er ikke ideelt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39

Noget mere internt linkbuilding, ville ikke skade din hjemmeside. Husk at linke med de rette ankertekster! :-).

Derudover ved jeg ikke om du har tænkt over det, men dine ''footer''-widgets ser ikke perfekte ud. Tjek lige op på din footer, og specielt den første footer-widget (til venstre).

Derudover skal du også lige have din side oversat, fuldstændigt. Når den ikke er oversat virker det hele meget hobby agtigt, og jeg vil mene at en hjemmeside skal udstråle professionalitet.

Mvh,
Casper Jensen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19

Jeg synes ikke at den lyseblå farve du har brugt i menuen og overskrifter ser godt ud, gråt vil passe bedre til resten af siden, men det er måske en smagssag.

Du har for meget engelsk på siden, det er forvirrende når man blander/skifter sprog på samme side. "Share this aritcle" burde blive til "del", eller du kunne fjerne den (alt for store) overskrift, folk ved efterhånden hvad ikonerne står for.

Du har også både "læse mere" og "read more", jeg ville fjerne det sidste

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)