Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30 årige mand søger arbejde :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej.

Jeg er en mand på 30 år, jeg bor i korsør, jeg søger et job som ikke kræver erfaring,

Jeg søger et job fordi jeg lige er blevet gift, og kan ikke bare ende med at bare være derhjemme og ikke tjene mig penge til mig og konen...

Men kan fortælle lidt om mig selv, som sagt er jeg 30 og bor i Korsør, de skole som jeg kun har gennemført er kun folkeskolen, da jeg kom lidt sent hertil Danmark. Jeg er en meget selvstændig mand, elsker at gøre tingene, ordenligt og pænt, jeg er altid glad, det er meget nemt at få mit humør oppe, er også hjælpsom, og kreativ.

Jeg søger meget gerne jeres hjælp hvis det kunne være muligt.  

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Davidsens Skrevet kl. 16:29

Hej Amir

Du kunne jo forsøge at kaste dig over et affiliate projekt.
Det kræver stort set kun tid og kræfter og hvis du alligevel er arbejdsløs er det jo hvad du har :)
Jeg er bestemt ikke den mest erfarne med det, men googler du dig lidt omkring kan du finde mange gode fifs og tips, måske kan du få dig en fin "passiv" indkomst ud af det.

Med venlig hilsen
Lisbeth Davidsen 

Tilmeldt 10. Jul 12
Skrevet kl. 17:16

Jamen tak skal du have, så må jeg kaste mig ud i det til jeg finde noget. :)

Tilmeldt 10. Jul 12
Skrevet kl. 15:01

:)

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 15:14

Du skriver, du er kommet sent til Danmark - så du må jo kunne et andet sprog ret godt / flydende, hvis ikke jeg er helt galt på den. Det kan være, der er nogle, der kan bruge dig som oversætter? :-) I og med du ikke har en uddannelse indenfor emnet, behøver du jo ikke have 500 kr/timen :)

Tilmeldt 10. Jul 12
Skrevet kl. 15:38

Ja det rigtigt, men tror vist ingen har brug for en oversætter, ellers havde jeg spurgt efter det... Derfor skriver jeg herinde... 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 16:19

Jeg synes det er et fedt indlæg, for det viser initiativ og lyst til at gøre noget. 

Et godt tip kunne være at du prøvede at skrive lidt mere om dig selv, hvilke sprog du taler og skriver, hvad har du prøvet at erbejde med før, hvad har du af kvalifikationer og hvilke opgaver har du lyst til at arbejde med og hvad forestiller du dig selv.

Held, lykke og god vind herfra.

Tilmeldt 19. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:51

Du kan skrive til sundhed@live.dk, så har jeg måske noget, der kan interessere dig. skriv dit telefonnummer, og jeg ringer til dig

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:19

Jeg håber du finder noget. Der er faktisk mange dårlige måder at søge arbejde på, men jeg er helt vild med din ærlighed. Du overdriver ikke, du underdriver, men siger bare tingene ligeud, og det skal du have et plus for.

God lørdag, jeg håber du finder noget du er tilfreds med.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)