Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for nogle gode råd...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mand og jeg købte min søsters netshop 1 januar i år. Hun havde ikke passet den i et års tid, så mange af de faste kunder var forsvundet samt de gode pladser i SEO. Det sidste halve år har vi knoklet med de nævnte ting, og vi har fået solgt ud af alle de varer der ikke solgte godt. Shoppen har mange af de populære mærker indenfor børn og bolig, så der er muligheder for at lave den om til en børnetøjswebshop.

Nu er jeg blevet tilbudt et job som jeg næsten ikke kan sige nej til, og derfor bliver vi nok nødt til at sælge shoppen allerede. Spørgsmålet er så om det overhovedet er muligt at sælge den efter et halvt år. Hvad siger jeres erfaringer jer? Og hvor kan vi sælge den?

Vi går egentlig ikke efter at få et overskud, så mon ikke det muligt:-)

Hilsen Lene

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 15:04

Alt er muligt - Så længe bolden er rund... Som de siger i fodbold. Tag et kig på virksomhedsbørsen herinde, der er masser af shops til salg, med eller uden varelager, etc... Så det er bare at oprette en annonce, og så smide den på :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Davidsens Skrevet kl. 15:06

byogmy:
Nu er jeg blevet tilbudt et job som jeg næsten ikke kan sige nej til, og derfor bliver vi nok nødt til at sælge shoppen allerede. Spørgsmålet er så om det overhovedet er muligt at sælge den efter et halvt år. Hvad siger jeres erfaringer jer? Og hvor kan vi sælge den?

Der er forskellige forummer hvorpå du kan lægge virksomheden ud til salg. Derudover som nævnt ovenover er der virksomhedsbørsen på Amino hvor du kan tilkøbe forskellige pakker angående synlighed, den fungerer udemærket!

Held og lykke med salget!

Med venlig hilsen
Lisbeth Davidsen 

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 15:09

Hej Lene

Kan du skrive linket til siden, det vil da være spændende at tage et kig på den.

Mvh Brian

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:14

Hej Brian

Den hedder www.byogmy.dk  Det skal lige siges at alt det der er på siden nu er noget som vi har fået lavet efter vi overtog den på fuldtid.(Vi har jo egentlig været med indover fra opstart af shoppen)

Da den har været i familien siden start i år 2007 så den som et lille barn, og hvis den ikke kan sælges fortsætter vi som hidtil:) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)