Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nogle der er behjælpelige med et link

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

er igang med at lave et downloadsite men godt finde ud af og oploade. også til torrent men når det er færdigt så er der et link som kan man downloade fra. problemet med dette er at linket førere til det site hvor jeg uploader fra kan man på noget måde lavet det om så det downloader. direkte fra ens hjemmeside i stedet for den hopper til. der hvor man uploader også først kan downloade filen

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:47

Du skal vel bare have et direkte download link , men bemærk at hvis du bruger en service som eks. peecee, så er der muligvis nogen regler du skal overhold (Terms of use)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 19:58

ja men ved ikke hvordan jeg får det har prøvet alt muligt men forgæves da det er mine egne filer jeg skal uploade noget jeg selv har skabt skal jeg vel ikke fælge regler som sådan med mindre jeg skal sende dem rundt

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:26

Du skal altid følge reglerne fra siden .. ville gerne fortælle mere og hjælpe med at skaffe linket og fortælle hvordan man gør , men du bliver nødt til at fortælle hvor du uploader filerne , og sørg nu for at kigge reglerne igennem på den pågældende side :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 12:02

så vidt jeg kan se står det kun man ikke må vise site ud til andre der downloader den fil man har uploadet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)