Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Implementering af bruger feedback på affiliate side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Jeg driver til daglig en affiliate side omhandlende fodboldstøvler. Eftersom der hele tiden bliver skiftet produkter ud, kommer nye til, andre forsvinder, nye modeller, osv., så vil jeg gerne lave en mulighed for brugerne, hvor de kan melde tilbage om der mangler noget. Det kunne være der manglede en model, nogle nye slags fodboldstøvler o.lign.

Tror I at brugerne ville bruge dette, og hvilken måde skulle jeg implementere dette på? Jeg tænker noget med en boks der kommer frem, når man har scrollet til bunden af siden, eller hvis man søger, og der ikke er nogen resultater. Hvad synes I?

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 19:19

Jeg tillader mig lige at oppe tråden :-)

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 19:22

Jeg synes egentlig at det er en meget god idé, især de måder du ville implementere det på.

Jeg er dog bange for, at folk ikke (medmindre du har et stærkt brand, de er knyttet til) vil fortælle dig hvad du skal lave, men istedet søge det andetsteds.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 19:26

Nikolaj Gilstrøm:

Jeg synes egentlig at det er en meget god idé, især de måder du ville implementere det på.

Jeg er dog bange for, at folk ikke (medmindre du har et stærkt brand, de er knyttet til) vil fortælle dig hvad du skal lave, men istedet søge det andetsteds.

Jeg tænker bare, at hvis folk scroller ned i bunden af siden, og der så kommer en lille popup som slider ind, og spørger om der mangler noget. Jeg tænker, at der kunne være en dropdown, hvor at folk så kunne vælge mellem 3-5 muligheder, og evt. et ekstra felt bagefter, for lige at hive den ekstra information ud. 

Jeg tror ikke, at folk vil finde informationerne andre steder, eftersom jeg - sådan lige umiddelbart - er den eneste der driver en 'ren' prissammenlignings side, hvor der rent faktisk bliver sammenlignet priser i stedet for, at det bare er et link til en webshop.

Tak for dit input. :-)

De bedste hilsner

Frederik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)