Tak for dit svar og ja du har nok ret i at det er en stor mundfuld og jeg skal finde en måde at være synlig på og skille mig ud, da konkurrencen er stor ... Er det virkelig helt umuligt.. Tal for dit super godt svar. Anita |
Opstart af Web-shop, salg af "kvinde"mærke modetøj
High Fashion webshop - modetøj til kvinder fra danske og udenlandske designere http://fashionbyemma.dk/
Tak for dit gode svar, som også giver mig en del at tænke videre på. Mht. Lagerbeholdning (fysisk og Web) som skal være intregreret, den havde jeg tænkt på, men kendte ikke omkostningerne. Og du har ret, det vil kræve en masse og en massiv markedsføring på et iforvejent usikkert marked. Udfra alle de svar jeg har fået, er jeg kommet frem til den konklusion at hvis jeg starter (ihhh jeg vil bare så gerne) - så skal det KUN være en internet shop, da jeg ikke har likviditeten til en fysisk samtidigt og sikkert heller ikke kræfterne til begge. Jeg kommer til at have en del tøj som er magen til dem i samme pris niveau, men jeg ved hvad der sælger, og jeg er god til at spotte trenden, samt jeg vil få lavet en lækker hjemmeside... Og så god markedsføring (som jeg ikke lige har gennemtænkt på nuværende tidspunkt). Tusind tak for svar, kom endelig med flere og gode råd og ideer er meget velkomne. Ha en rigtig god dag. Mange hilsner Anita |
High Fashion webshop - modetøj til kvinder fra danske og udenlandske designere http://fashionbyemma.dk/
Hej igen Anita Hvis du sælger mærketøj (kendte mærker) så ved kunderne hvilke størrelser de normalt skal købe, derfor er det mindre vigtigt at kunderne kan prøve tøjet. Jeg tror der er mange tøjbutikker (ikke kædebutikker) som ikke har egen webbutik som kunne være interesseret i et samarbejde. Tvivler lidt mere på om leverandører kunne være interesseret. Det kunne samtidigt være en nem og billig måde for dig at komme igang, samtidigt vil det give dig et indblik i en verden du ikke har så stor erfaring med endnu. |
Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.
Du har ret - vi kender som regel vores størrelse, jeg køber rigtig meget tøj af de samme mærker og ved præcis hvad str jeg bruger (vil ikke skrive beløb, manden min læser med på amino (-;..) men nogle få gange kunne det være rart at prøve/røre - men jeg tænker også kun på dem i nærheden, og så var tanken lidt at jeg ved nogle leverandører kun sælger til fysiske butikker, så håbede jeg at min løsning med show room kunne dække det kriterie. Tror du virkelig at Leverandørene er så afvisende - hvordan får nogen så foden indenfor.. Men du har måske ret og din ide med de fysiske butikker er rigtig god, men min mave sir at de har nok i at brødføde dem selv - men jeg vil tænke det igennem og er bestemt ikke afvisende. Kan amino evt bruges til at efterlyse samarbejds partnere (fysiske butikke) eller er det ikke passende? (jeg er ny og kender ikke alle reglerne). Endnu engang stor tak for svar.. Anita (-; |