Selvom jeg egentlig er "flov" over at indrømme det, så har jeg for nyligt været i samme situation, hvor jeg pludselig fik retursvar på spammail en masse. Spurgte så min udbyder, hvad det var (med kopi af en returmail) og fik så at vide, at det "bare er nogen der sender i dit navn". Efter en uge blev postkassen lukket - det viste sig, at der var nogen der havde snablen nede i min mailkonto = havde mit password.
Blev godtnok en kende stram i masken, for det burde de nok have haft sagt da jeg skrev.
Anyway - har tænkt og tænkt og tænkt på, hvor jeg har dyrket usikker browsing - og kan ikke finde ud af det. Men nu slår det mig - og det er faktisk mit spørgsmål til I andre: LinkedIn ?
Jeg mener, da jeg oprettede min LinkedIn profil, at jeg kunne indtaste adgangskoden til min mailboks for at synkronisere mit adressekartotek med min LinkedIn profil.
Og LinkedIn har jo for nyligt haft uvelkomment besøg hvor man er blevet anbefalet at ændre pass. Det gjorde jeg, men skiderikkerne kan jo have været inde inden da.
Derfor: Hans og Petrus: Er I på LinkedIn ?
Vh
Lars