Vi er ved at lægge sidste hånd på en ny internetservice der skal tage kampen op med www.airbnb.com og www.wimdu.com
Airbnb har på 4 år skabt en milliardforretning og Wimdu er på 1 år blevet vurderet til 750 millioner kr.
Platformen er sat op til at konkurrere globalt og vi bliver indenfor 3 år en virksomhed der omsætter for 1 milliard.
Vi har brugt 8 måneder og er 80% færdige med sitet. Vi har brugt de fleste af vores private resourcer = tid+penge og har brug for en kapital indsprøjtning for at kunne launche sitet om 6-8 uger.
Vores businessplan og finansierings plan er også næsten færdige men vi kan allerede nu give en demonstration af vores site samt fremlægge investors muligheder.
Er du seriøs er du velkommen til at kontakte mig på 26148806 og aftale møde ellers skriv i min indbakke mb@ob7locale.com
Jeres platform har måske en form for salgsværdi i form af licenser, hvilket kunne trække en smule op.
Finder i en investor der nogensinde er gal nok til at hoppe på vognen kommer i af med noget lignende 99,9% af jeres virksomhed. De fleste ville nok bare gå hjem selv at lave ideen, og så hyre nogle kompetente folk til opgaven.
I skal bruge et proof of concept, samt noget værdi - ellers kommer i ingen vejne. 99% af private- og profesionaleinvestorer er yield investors i disse tider og skal derfor ha værdi for pengene.
10 millioner kroner til et projekt der 80% færdigt udviklet? Tror ikke engang Airbnb.com havde et million beløb da de udviklede siden og lancerede det - kan også være jeg tager fejl? Hvordan er I kommet til lige det beløb?
Jeg vil lige påminde om Amino´s regler, og bede jer om at holde en god tone her, og hvis I ikke kan hjælpe, eller bidrage med noget konstruktivt, så hold jer væk.
Som jeg også har beskrevet har projektet intet med mad at gøre. Det er længe siden jeg lavede et indlæg om et madprojekt og jeg tror det er det du refererer til.