Det er nu meget sjovt hvordan et citat bliver til sandhed. Fyren har udtalt at han har givet 75.000 kr. for en Magnum-flaske Dom Perignon. En vinpusher som ham må da vide at han kan købe selvsamme flaske for 2.700 kr. i Metro...
Han ønsker jo åbenlyst bare at provokere og vise store armbevægelser. Hvad hans dybere formål er svært at vurdere. Tror personligt det kræver en psykolog at give den rette diagnose på hans opførsel.
Nicolai
De 75.000 er nok salgsprisen inde på diskoteket,
Hvem har iøvrigt set ham åbne flasken?
Det kan jo være, at han har taget en tom flaske fra 1.TH's flaskecontainer, fyldt den med Faxe-Kondi og udført sit mediestunt.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Da jeg arbejdede i Netto, som ungarbejder (LANG tid siden), fik jeg først min løn efter 3 måneder - Og det var endda kun fordi jeg gik ned i butikken og sagde, sådan som HK havde bedt mig om at sige: "Udbetal pengene kontant nu (a conto) - Ellers kommer HK herned!" - (Og så fik jeg hele lønnen udbetalt i 100-kronesedler)
I virkeligheden var det bare en kombination af forkerte papirer mellem butikken og lønningskontoret - Og dårlig komunikation da problemet skulle løses. Altså ingen der ville snyde mig!
Angående artiklen! Jeg tror simpelthen ikke på, at nogen forsøger at snyde en ansat for småpenge. Der er nok nærmere tale om sjusk (ikke at det gør det bedre, for folk skal have deres penge til tiden!)
Angående artiklen! Jeg tror simpelthen ikke på, at nogen forsøger at snyde en ansat for småpenge. Der er nok nærmere tale om sjusk (ikke at det gør det bedre, for folk skal have deres penge til tiden!)
Prøv lige at læse det sidste i artiklen Ronni... det virker nu mere til at pengekassen er tom.
Jeg synes mange af Ekstra Bladets artikler er fuldstændig ligegyldige. Selvfølgelig er det ikke fair de to medarbejdere ikke har fået løn, men der findes hvis større problemer i mange andre større virksomheder end lige den!
Selvfølgelig er det ikke fair de to medarbejdere ikke har fået løn, men der findes hvis større problemer i mange andre større virksomheder end lige den!
Medarbejderne er da det største aktiv man har.... uden dem så kan man intet... de skal da have deres løn før alt andet. Jeg var en sted for mange år siden hvor chefen måtte sælge sin bil for at kunne give os løn... Måneden efter var jeg smuttet :D
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg var en sted for mange år siden hvor chefen måtte sælge sin bil for at kunne give os løn... Måneden efter var jeg smuttet
Det lyder nu ellers som en chef der var værd at give en chance. Men helt enig, folk skal have deres løn, og hvis der ikke er penge, må man sælge ud af aktiver, og så må de få en opsigelse.
Jeg var en sted for mange år siden hvor chefen måtte sælge sin bil for at kunne give os løn... Måneden efter var jeg smuttet
Det lyder nu ellers som en chef der var værd at give en chance. Men helt enig, folk skal have deres løn, og hvis der ikke er penge, må man sælge ud af aktiver, og så må de få en opsigelse.
Det var desværre 3. måned han måtte finde en løsning..... og det havde jeg ikke meget tålmodighed med.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....