Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny affiliateside om boligindretning. Ris/ros og gode råd?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Føns, 

Tusind tak for dit detaljerede svar - hvor er det fedt, du har brugt tid på at give en masse rigtig god kritik, som jeg klart skal se nærmere på! 

- Jeg kender godt More-tagget, og du har nok ret i, at jeg bør gøre previewet på forsiden lidt pænere... :D Tak! 

- Jeg har ikke sååå god forstand på HTML - men mon ikke Google er min ven, når jeg vil have oversat et tema? Det undersøger jeg, der skal nok være en eller anden, der har valgt at lave en guide til det. :)

- Grunden til de mange tags er egentlig, at det gør jeg på min blog også, og der har jeg ret mange besøg fra Google, så jeg tænkte, at det nok var meget smart. Jeg kender til Wordpress SEO pluginet, jeg bruger det på en anden side - det er super godt! Men hvad vil det sige at no-indexe mine tags?

- Jeg går på Feedburner med det samme og henter Pretty Link Pluginet! 

Tusind tak for dine mange råd! :D 

AP - tak for din besked! Du skriver 

"WARNING missing description
WARNING missing keywords tag"
Jeg læse et sted, at keyword tag ikke havde nogen betydning - eller er jeg helt gal på den? Det andet kigger jeg naturligvis lige på, mange tak :)
Thore Nissen - ja det er en virkelig god idé! Jeg ser lige, om jeg kan greje den! Mange tak. :)
Lisbeth Davidsen - jeg synes nu egentlig, det er en ret afdæmpet farve, men det kan være, jeg ændrer den en dag! Tak for de søde ord. :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14

Jeg vil da også lige komme med lidt feedback, så du kan få den ultimative affiliate website! :-).

- Er header billedet ikke lovligt stort? Du kan eventuelt gør det mindre, finde et andet, eller klippe toppen af. Der er 2-3 centimeter af billedet hvor der ikke er nogen tekst.

- Få siden oversat. 'Recent news' og alle de andre ting, er vigtigt at du får oversat. Siden skal fremstå dansk, og kun dansk. Ingen grund til at blande andre sprog ind i det.

- Fjern 'Subscribe' knappen, når du alligevel ikke bruger den. Der er ingen grund til den sidder der og tager plads ;o).

- Du har rigtig mange tags. Jeg tror ikke dine brugere vil kigge i dem, når der er så mange. Nøjes med 5-10 stykker, så ser det hele meget mere overskueligt ud.

- ''About Celiashow''. Få skrevet en brugertekst, eller fjern ''About Celiashow''-feltet. Du kan tilføje en brugertekst under din bruger, i Wordpress panelet.

- De 4-5 artikler der er efter kommentarfeltet synes jeg du skal fjerne. Teksten går ind i hinanden, og det er nærmest umuligt at læse.

Ellers er det en fin side. Men overvej lige at smide nogle Affiliate reklamer på. Du kunne passende smide noget Affiliate på dit link, som linker til Coolstuff. Coolstuff har et partnerprogram hos Partner-ads.dk.

Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:20

Casper Jensen:
Men overvej lige at smide nogle Affiliate reklamer på. Du kunne passende smide noget Affiliate på dit link, som linker til Coolstuff. Coolstuff har et partnerprogram hos Partner-ads.dk.

Det skulle meget gerne være et affiliatelink. ;) Det er i hvert fald taget fra Partnerads.dk og skulle være linket til Coolstuffs forside. :) Alle mine links er affiliate! :D

Og ellers tak for de mange gode råd! Det meste er blevet nævnt før, men det er super at se, at I er enige - så er jeg bare endnu mere sikker på, at det er det rigtige at gøre. :D Tusind tak!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)