Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal lancere et unikt produkt i Danmark - hvad gør jeg, vil du være med ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Copenhagen Segway Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

De fleste af jer kender Segways. Segways er et unikt produkt - de er hippe, praktiske og alle synes de er sjove at køre på. Segways har dog een væsentlig ting som taler imod dem - prisen. En Segway koster 52.000 + moms hvilket afskrækker mange private og firmaer fra at købe dem.

Nu har kineserne produceret deres egen version af Segway. Maskinen hedder Robin M1. Køreprincipperne på en Robin er de samme som en Segway. Robin er dog lettere at håndtere og kan anvendes steder hvor Segways er for store. Dertil har Robin den fordel, at den koster under det halve af en Segway. Robin koster ca. 24.000 + moms. Lidt info om Robin på youtube

Jeg har fået ansvaret for at lancere Robin M1 i Danmark. Er der nogen der har gode forslag eller vil være med i projektet. Måske har du allerde kontakt i slutbrugere eller distributionsmuligheder der kunne være interesserede. Robin vil være ideel som "børnlegetøj" på campingpladser, forlystelsesparker eller ligende. Der kunne man  for et meget lille beløb kunne bygge en Robin bane. Robin vil ligeledes kunne anvendes af større virksomheder til ansatte der bevæger sig over større områder, hospitaler, produktionsvirksomheder mm. Robin kunne også være relevant som legetøj for de danskere som har det økonomiske råderum til at bruge penge på dette.

Jeg har testet Robin i min udlejningsvirksomhed i 1 måned og den fungerer upåklageligt. Der er 3 års garanti på Robin

Skriv meget gerne til mig hvis i har gode ideer eller finder ovenstående interessant

vh

morten

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 07:10

hej 

hvad kræver det til og være med i projektet ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 08:00

Den er da super og hvis bare kvalitet og batterikapacitet er fornuftig kan det godt blive et hit! :-)

Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 09:30

Hej Morten.

Jeg har selv en svaghed for Segways, hvilket min kæreste også har, så rigtig fedt med en billigere model.

Som du selv nævner, kan der være nogle ergonomiske elemter indenover: eksempelvis kan de benyttes af personer med gigt eller dårlige knæ, personer som går rigtig meget, som du selv nævner.

Noget af det, som der altid er oppe at vende i tiden er arbejdsskader: en segway/robin er behjælpelig med balancestyring og koncentration. Derfor kan det også være et godt køb for en virksomhed med stort lager - således at kontormedarbejderne kan komme ud at trille en tur og på den måde kombinere lidt motion med det.

Derfor så mener jeg, at du bør ligge vægt på det ergonomiske når der omtales B2B :-)

Er spændt på at hører mere.
God fornøjelse!

De bedste hilsner

Malene Dokkedahl Olesen

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:59
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:11
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:13

Har set videoen. Ikke noget jeg vil kaste nogle penge efter. Vil uden problem kunne købe den til det halve Smile

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Mirsk Digital Skrevet kl. 20:06

Hej Morten

Fed maskine. Har måske nogle ideer.

Skriv en mail til mig : km@mirsk.com

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 109
Fra  Neslo Skrevet kl. 20:18

Kan du venligst kontakte mig på neslo@neslo.fo

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 21:23

Hey Robin,

Jeg har nogle fede idéer til det :)

Send en pm, så kan vi måske lave et skype møde :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)