Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webshop valg til Dropshipping?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Endnu engang har jeg brug for jeres hjælp. Jeg er ved at få hul igennem til en udenlandsk leverandør af en dropshipping løsning. 

Nu står jeg dog i den situation at det hele skal samles - i en webshop

Har kigget rundt på nettet og bla. magento, shopify, e-commerce og få andre - men er virkelig i tvivl. 

Har nogle få krav, som skal opfyldes:

*Det aller vigtigste er at webshop skal kunne administrer data fra leverandørens hjemmeside i forhold til lager. 

*Det skal være en webshop, hvor det er muligt at tilføje videoer og evt artikler, muligvis også rating.

*Siden skal kunne administrer en hel del produkter (vil skyde på minimum et par tusinde) 

*Det skal være muligt at tilføje en online support, hvor folk kan stille spørgsmål. 

*Der skal muligvis integreres et loyalitets system. 

*Systemet skal være nemt at administrer. 

*Til webshoppen skal det også være muligt at implementere et simpelt design og et betalings modul med dankort betaling.

Håber ikke det er alt for overskueligt sat op. 

Glæder mig til at høre jeres forslag, tanker og ideer. 

//Københavneren

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 00:53

Hejsa

Magento kan opfylde alle dine krav. Det kan de andre systemer du nævner muligvis også, men dem kender jeg ikke så godt til :)

Mvh Mikael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:54

københavneren:

Hej Amino, 

Endnu engang har jeg brug for jeres hjælp. Jeg er ved at få hul igennem til en udenlandsk leverandør af en dropshipping løsning. 

Nu står jeg dog i den situation at det hele skal samles - i en webshop. 

Har kigget rundt på nettet og bla. magento, shopify, e-commerce og få andre - men er virkelig i tvivl. 

Har nogle få krav, som skal opfyldes:

*Det aller vigtigste er at webshop skal kunne administrer data fra leverandørens hjemmeside i forhold til lager. 

*Det skal være en webshop, hvor det er muligt at tilføje videoer og evt artikler, muligvis også rating.

*Siden skal kunne administrer en hel del produkter (vil skyde på minimum et par tusinde) 

*Det skal være muligt at tilføje en online support, hvor folk kan stille spørgsmål. 

*Der skal muligvis integreres et loyalitets system. 

*Systemet skal være nemt at administrer. 

*Til webshoppen skal det også være muligt at implementere et simpelt design og et betalings modul med dankort betaling.

Håber ikke det er alt for overskueligt sat op. 

Glæder mig til at høre jeres forslag, tanker og ideer. 

//Københavneren

Kan ikke byde ind med noget, men kan da sige, at du har skrevet indlægget det helt rigtige sted - bare ikke det rette tidspunkt. Der er virklig mange som tilbyder webshopløsninger på amino, så bare vent til imorgen:-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 08:38

Hej Københavner

Jamen det da lige en opgave for os, vi har tidligere løst sådan opgaver med implementering af leverandøren og webshoppen.

Vi arbejder i Prestashop som er nok det nemmeste system at arbejde i, udover det er det konstant under udvikling og et af de mest brugte shop systemer i verden.

De krav du stiller er ingen problem for os at løse

Jeg vil foreslå dig vores professionelle pakke som du kan se mere om herinde hvor du også finder vores referencer

For kun 9998 ,- for du bla:

- Komplet webshop med unikt logo og design

- Implementering af betalingskort

- Økonomi og faktura system

- Professionel profil på Facebook med Timeline, logo design & Facebook shop

- Opsat webhotel for kun 18 Kr. i mdr og Fri trafik

- ingen mdl. abonnement, kun 1 betaling og dit for altid.

- 1000 Visitkort med eget logo på så du er klædt på til fremtidige forretnings og netværks møder

... Og meget mere.

Så lad du os om at ordne din webshop imens du koncentrere dig om det du gør bedst.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 10:49

Alt efter din økonomi vil jeg også lige byde ind med et lille tilbud på en webshop der passer til præcis det du ønsker!

Tilmeldt 7. Jul 12
Skrevet kl. 11:32

Rigtig mange gode svar :) 

Budgettet er endnu ikke lagt fast da jeg vil undersøge mulighederne. 

Men det er klart at jeg ved valg af løsning klart vil gøre op med produkt kontra pris.

Vil derfor også gerne høre hvis andre har inputs. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 12:44

Hejsa

Vi har mulighed for at programmere dig en webshop med alle de funktioner og services du har brug for og som du beskriver ganske nøje. Dit produkt vil blive leveret i høj kvalitet til en samlet programmeringspris baseret på antal arbejdstimer. 

For at kunne lave et tilbud til dig, har vi dog brug for at vide mere detaljeret, hvad du ønsker når du skriver 

københavneren:
webshop skal kunne administrer data fra leverandørens hjemmeside i forhold til lager

Vi har også brug for at høre nærmere omkring hvad du forventer af et loyalitets-system.

Send os gerne en mail til salg@danhost.dk hvor du lige vedhæfter en mere detaljeret beskrivelse af ovennævnte punkter. 

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:07

Jeg vil også anbefale Magento.

Integration til lagerstatus er dog lidt tricky - synes jeg.

...eller er er nogle der har en konkret løsning på det problem?

Mvh Henrik

Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:14

Før du vælger Danhost vil jeg anbefale at hente deres demo, evt. endda tjekke sidernes kildetekst før du tager sætningen "Dit produkt vil blive leveret i høj kvalitet" for gode varer. Deres produkt leveres i alt andet end høj kvalitet, og det har jeg måtte opdage på den kedelige måde.

Tilmeldt 7. Jul 12
Skrevet kl. 13:58

@Danhost

Da jeg pt ikke har den endelig aftale med min leverandør er det spørgsmål som bla dette, jeg ikke kan besvare endnu. 

Men skal nok huske jeres tilbud.

@Henrik

Det er også klart det jeg ser som det største problem. Har læst om nogle få løsningsforslag, som vidst nok er avanceret. 

Men håber og regner da med at det kan løses.

@Pudsighed

Mange tak for din kommentar, klart noget jeg vil tage med i mine overvejelser. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)