Hej Amino, Endnu engang har jeg brug for jeres hjælp. Jeg er ved at få hul igennem til en udenlandsk leverandør af en dropshipping løsning. Nu står jeg dog i den situation at det hele skal samles - i en webshop. Har kigget rundt på nettet og bla. magento, shopify, e-commerce og få andre - men er virkelig i tvivl. Har nogle få krav, som skal opfyldes: *Det aller vigtigste er at webshop skal kunne administrer data fra leverandørens hjemmeside i forhold til lager. *Det skal være en webshop, hvor det er muligt at tilføje videoer og evt artikler, muligvis også rating. *Siden skal kunne administrer en hel del produkter (vil skyde på minimum et par tusinde) *Det skal være muligt at tilføje en online support, hvor folk kan stille spørgsmål. *Der skal muligvis integreres et loyalitets system. *Systemet skal være nemt at administrer. *Til webshoppen skal det også være muligt at implementere et simpelt design og et betalings modul med dankort betaling. Håber ikke det er alt for overskueligt sat op. Glæder mig til at høre jeres forslag, tanker og ideer. //Københavneren |
Hejsa
Magento kan opfylde alle dine krav. Det kan de andre systemer du nævner muligvis også, men dem kender jeg ikke så godt til :)
Mvh Mikael