Hej Amino. I forgårs satte jeg mig ned og bestemte mig for at "simplificere" min hjemmeside. Før brugte jeg en wordpress løsning som efterhånden var blevet rodet, langsom og besværlig at håndtere. Derfor valgte jeg at gøre det hele om, fra bunden. Jeg brugte 17 timer på at lave en ny hjemmeside med php, html og ajax. Noget af det er nyt for mig, men jeg har lært rigtig meget af at kode en hjemmeside fra bunden. Jeg gik efter et simpelt design som er nemt og overskueligt for brugeren. Som den der har siddet og lavet siden kan jeg jo syntes den er noget så flot, men jeg vil gerne se den fra andres øjne. Så derfor er jeg kommet her. I må også meget gerne lige sige hvor hurtigt i syntes siden reagere, så jeg kan se det lidt fra forskellige steder i landet. Der burde forhåbentligt ikke være noget der. Lige en sidste ting: staves det "Ofte Stilte Spørgsmål" eller "Ofte Stillede Spørgsmål"? Sådan noget som at validere koden med eksempelvis http://validator.w3.org/ er jeg nået til nu. Jeg har tænkt mig at finde alle fejl og rette dem til. Men da jeg ikke er helt ny til alle disse slags fejl osv, vil det måske tage mig lidt tid. Det er dog ikke det jeg vil have bedømt. ;) SEO har jeg ikke helt styr på, men har gjort det jeg ved om det. Tusind tak for hjælpen. Mvh, Jonas Kjær |
jeg savner en om jer siden hvem er bag ved siden det ville klart gøre siden mere seriøse at man ved hvem er ejer af siden og den skriver hvad formålet er med siden