Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 16. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

I forgårs satte jeg mig ned og bestemte mig for at "simplificere" min hjemmeside. Før brugte jeg en wordpress løsning som efterhånden var blevet rodet, langsom og besværlig at håndtere. Derfor valgte jeg at gøre det hele om, fra bunden.

Jeg brugte 17 timer på at lave en ny hjemmeside med php, html og ajax. Noget af det er nyt for mig, men jeg har lært rigtig meget af at kode en hjemmeside fra bunden.

Jeg gik efter et simpelt design som er nemt og overskueligt for brugeren. Som den der har siddet og lavet siden kan jeg jo syntes den er noget så flot, men jeg vil gerne se den fra andres øjne. Så derfor er jeg kommet her. Smile Forummet har jeg ikke lavet, det er et tredjeparts system og det skal i ikke bedømme.

I må også meget gerne lige sige hvor hurtigt i syntes siden reagere, så jeg kan se det lidt fra forskellige steder i landet. Der burde forhåbentligt ikke være noget der.

Lige en sidste ting: staves det "Ofte Stilte Spørgsmål" eller "Ofte Stillede Spørgsmål"? Stick out tongue

Link til siden.

Sådan noget som at validere koden med eksempelvis http://validator.w3.org/ er jeg nået til nu. Jeg har tænkt mig at finde alle fejl og rette dem til. Men da jeg ikke er helt ny til alle disse slags fejl osv, vil det måske tage mig lidt tid. Det er dog ikke det jeg vil have bedømt. ;)

SEO har jeg ikke helt styr på, men har gjort det jeg ved om det.

Tusind tak for hjælpen.

Mvh,

Jonas Kjær

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:59

jeg savner en om jer siden hvem er bag ved siden det ville klart gøre siden mere seriøse at man ved hvem er ejer af siden og den skriver hvad formålet er med siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06

Siden er meget fin og enkel - det skal du have credits for.

Jeg synes godt at teksten kunne blive rykket en cm længere ind mod midten, da jeg synes den er meget tæt på baggrunden/stregen.

På forsiden under den stiblede linje, savner jeg noget opdeling. ''Info-boksene'' flyder meget sammen, og jeg kom selv til at læse forkert af den grund.

Btw, så vil jeg sige at det staves ''Ofte stillede spørgsmål'' - det lyder hvertfald mest normalt, når jeg udtaler det.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 00:10

Hvad jeg kan læse mig til findes "stilte" ikke i ordbogen... Vidst bare et tale-ord... (kommer vidst fra jydsk: "a' stilt æ' kas på æ' gulv" - "Jeg stillede kassen på gulvet" :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 00:17

Det er "stillede".

Derudover synes jeg ligesom Casper, du skal sætte noget padding på tekst-området, så det hele rykkes lidt ind (husk at fjerne paddingx2 i width). 10-20 er ikke helt galt.

Ellers ganske fin side - lidt mere farve/billeder ville ikke skade, men det går nok uden.

Jeg laver lige en lille liste med "fejl" :-)

• Forsiden: der står "mest ofte stilLEDE spørgsmål...." Fjern enten mest eller ofte. 
  • Forsiden: Diskussionsforum i et ord (lige efter ovenstående).
  • På support-siden ville jeg gøre mellemrummet mellem "Har du brug for hjælp" og formularen mindre. Og lave bredden på alle felter (som det vises i browseren) lige store. Selecters skal ofte have mere i width af en eller anden grund. 
  • Ændringslog: Onsdag skal være "onsdag" begge steder. Vælg enten chance eller risiko, det er vel som du ser på det.
  • Bunden: det hedder "Sociale netværk" ikke netværker.
Lige hvad jeg hurtigt så - det er flueknepperi det meste, da teksterne er fine, det er mest de få stavefejl og ellers et par kommaer. ;)
Men fin, fin side.
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 16. Jun 12
Skrevet kl. 00:43

Tak for alle svarene. :)

Det hele kan bruges, mange tak for rettelserne Christian.

Jeg er i fuld gang med at rette det til.

Igen tusind tak, sådan nogen ting havde jeg aldrig selv spottet.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 01:13

Det var så lidt. 

Held og lykke. :)

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 16. Jun 12
Skrevet kl. 02:10