Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 spørgsmål til Wordpress-proffesoren!!! [løst]

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften amino.

Jeg sidder i den situation at jeg har fået et problem med min wordpress side. Klokken er lige nu 23:23 og jeg kan ikke gå i seng før dette problem er løst. Her kommer mine 2 spørgsmål som jeg håber jeg kan få svar på:

Første spørgsmål til en værdi af 12½ point:

1) Først og fremmest når jeg vil skrive et indlæg eller en side, kan jeg ikke vælge mellem forskellige skriftstørrelser, hvilket er lidt træls.. Her er et screenshot: Hvordan kan jeg vælge forskellig skriftstørrelse.

Her kommer spørgsmål to, som vil give dig 31 point for et rigtigt svar!

2) Når jeg vil indsætte et "featured image" kommer der ikke den sædvanlige boks op hvor man kan vælge hvilket billede man vil have. Det eneste der sker er at skærmen toner ud og der kommer ikke nogen boks frem hvor man kan vælge billede.

Hav en god aften og på forhånd tak :)!

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mht. problemstilling nr. 1 skal du klikke på vis ekstra værktøjslinjer - den knap hvor der er 2 kasser med en hel del mindre kasser.

Mht. Problemstilling nr. 2 hvilken browser benytter du?

Tilmeldt 1. Jul 11
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 23:40

Tillykke du er den heldige vinder af 12½ point!!
Ej 1000 tak skal du have, det var dejligt :)

Jeg bruger firefox

Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:42

prøv evt. med IE hvis du har mulighed for det

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Nu var Mathias først, så han skal have pointene :) men ja, som han skriver, prøv at klikke på knappen der populært også kaldes "Kitchen Sink", se evt. her:
blogforprofit.com/beginner-blogger/beginner-blogger-using-the-kitchen-sink-in-wordpress/

Omkring problemstilling 2, prøv at hente en anden browser end den du bruger, og prøv at teste efter i den.
Det kan måske være et addon eller lign. i din nuværende browser der får "Featured Image" funktionen til ikke at virke.
Du kan også teste det fra din smartphone eller tablet hvis du har den slags liggende.

Jeg håber du får løst dine problemer af hensyn til din nattelivet :)

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Tilmeldt 1. Jul 11
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 23:50

Mathias og Lars... I ER FOR VILDE :D

I har simpelthen givet mig 2 rigtige svar på 2 forsøg! (helt fantastisk!)

Endelige resultat:

Mathias vinder med 12½ + 15½ (i deler det sidste point) = 28 point

Lars stærk runner-up med 6 1/4 (Da Mathias kom hurtigst fra start) + 15½ = 21 3/4 point!!

Spas til side!

rigtig mange gange tak drenge, så får jeg også sovet i nat... TAK!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 00:15

Godt du fandt ud af det. Ift browser er Chrome også rigtig god til at arbejde med wordpress og en del hurtigere. Ellers kan du også prøve at geninstallere den seneste update hvis du skulle få problemer senere :-)

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Tilmeldt 1. Jul 11
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 00:18

Hej joseph tak for dit svar, jeg vil prøve at opdatere firefox, for må indrømme at jeg ikke er helt tosset med IE.. kan du have en god aften :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 00:29

Hov det var ikke Firefox jeg mente, men den seneste wordpress opdatering ! (3.4.1 lige nu)

Og tak i lige måde!

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 00:34

Hej

Godt du fik det løst så hurtigt ;) En god idé er altid at have et par browsere installeret, så man kan teste, om det er dét, der er problemet. 

Hav det godt ;)

Vh

Christian

PS: Jeg tillod mig at ændre overskriften, så man kan se den er løst uden at kigge det hele igennem :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)