Jeg sidder i den situation at jeg har fået et problem med min wordpress side. Klokken er lige nu 23:23 og jeg kan ikke gå i seng før dette problem er løst. Her kommer mine 2 spørgsmål som jeg håber jeg kan få svar på:
Første spørgsmål til en værdi af 12½ point:
1) Først og fremmest når jeg vil skrive et indlæg eller en side, kan jeg ikke vælge mellem forskellige skriftstørrelser, hvilket er lidt træls.. Her er et screenshot: Hvordan kan jeg vælge forskellig skriftstørrelse.
Her kommer spørgsmål to, som vil give dig 31 point for et rigtigt svar!
2) Når jeg vil indsætte et "featured image" kommer der ikke den sædvanlige boks op hvor man kan vælge hvilket billede man vil have. Det eneste der sker er at skærmen toner ud og der kommer ikke nogen boks frem hvor man kan vælge billede.
Nu var Mathias først, så han skal have pointene :) men ja, som han skriver, prøv at klikke på knappen der populært også kaldes "Kitchen Sink", se evt. her: blogforprofit.com/beginner-blogger/beginner-blogger-using-the-kitchen-sink-in-wordpress/
Omkring problemstilling 2, prøv at hente en anden browser end den du bruger, og prøv at teste efter i den. Det kan måske være et addon eller lign. i din nuværende browser der får "Featured Image" funktionen til ikke at virke. Du kan også teste det fra din smartphone eller tablet hvis du har den slags liggende.
Jeg håber du får løst dine problemer af hensyn til din nattelivet :)
Godt du fandt ud af det. Ift browser er Chrome også rigtig god til at arbejde med wordpress og en del hurtigere. Ellers kan du også prøve at geninstallere den seneste update hvis du skulle få problemer senere :-)
Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!