Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheder købes både helt og delvist

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rebel Invest. 

Kan I fortælle lidt mere om jeres koncept og hvad jeres forventninger er? 

Jeg er ikke blevet helt klog på hvad I vil og hvad I reelt tilbyder. Vil I opkøbe virksomheder og drive dem videre med senere virksomhedssalg for øje, eller vil I yde lån til virksomheder, som kunne trænge til likviditet? 

Jeg synes ikke at kunne finde jeres hjemmeside, ligesom jeg heller ikke kan finde jer på CVR

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 09:49

Jørgen, to ting

Jørgen Linnet:
og hvorfor er det, at folk der tilbyder at investere i andre virksomheder, altid lige skal have en "lussing" med på vejen og altid skal mistænkeliggøres?

Jeg giver dig fuldstændig uret i din udtalelse. Folk der vil investere penge i andre, får da sjældent lussinger eller mistænkliggøres?? NEJ, tværtimod! Udviser du en professionel karaktér som investor, så uddeles ingen lussinger!

Jeg vurdere blot - og det er KUN min vurdering, at man skal være lidt på vagt over for sådanne grupper, som denne "Rebel", da det, i mine øjne, virker useriøst! En rutineret bankrådgiver VED, at det kan give meget store lussinger, at deltage i sådanne projekter - i denne gruppe kommer det som en overraskelse, at det kan blive et problem! I det hele tager, så virker det som et meget "ungt" team i forhold til kompetencer og viden omkring investering

Jeg har arbejdet meget i dette felt, og kan lynhurtig se om en "investor" har forstand eller ej. 

Jørgen Linnet:
Hvorfor er det du mener at det er en mærkelig sammensætning af en investorgruppe?

På baggrund af min ovenstående vurdering, synes jeg derfor, at der mangler nogle stærke profiler, som har stort kendskab til udvikling af virksomheder. Derfor synes jeg det er en mærkelig sammensætning. Ligeledes breder deres kompetencer sig kun over et lavpraktisk felt i mine øjne. Men det er en laaaang kedelig debat.

Men igen, det er kun min vurdering! - Jeg råder bare folk, der evt. søger investering, at sikrer sig at deres fragivne ejerandele forvaltes bedst muligt! Og det mener jeg ikke, med en sådan profilsammensætning som her!

Og så må man være nok så uenig med mig! :)

Lige så vel, som en investor stille krav til et projekt og dets team, lige så vel skal teamet og projektet stille krav til investoren

Men jeg blander mig udenom, inden det bliver alt for kludret:) Jeg ønsker skam også god vind til dem!

//Jesper Møller

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 100
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 09:59

Kan kun sige enig og tilslutte mig JesperMoeller's holdning. Var det mig der søgte kapital og så et indslag som det herinde så var jeg løbet min vej.

Enhverv "bank rådgiver" ved at han ikke må deltage i den her slags, det er da amatør agtig og skrive at I vil undersøge det!

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 23:31

Ja, det er dårlig stil på et erhvervs forum, altid at kaste sig over indlæg med sådan en mistænkelig tilgang til alle der har noget de kan tilbyde andre.

Husk på:

" Det er svært at opnå noget positivt, når ens hoved er fyldt op med negative tanker " 

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:00

Hej rebelinvest,

Hvad med at være med i genopstart af firma. Læs om det på min profil. Jeg kan sende forretningsplan senere.

Bedste hilsener

Lisbeth

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)