Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på i-Creative.dk

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Super idé, men jeg må indrømme jeg blev lidt overrasket over at se mit projekt Liked derinde, når nu jeg ikke selv har lagt det ind.

God aften herfra :-)

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu under udvikling - Håber på at have det klart i denne uge, eller i start næste uge :) Samt top 20 bedst ratede projekter, samt månedens projekt mm :) 

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Nicky Christensen:

Hmm, det er jo ikke mig der er skal holde sitet i live, det er brugerne - det er folk derude, designer, webudviklere, kreative folk, som kan uploade deres arbejde, få feedback på det de har lavet, eller har fået lavet - samt så får de et link til deres site mm... Så det er ikke mit arbejde som bliver vist, det er brugerne. 

Mht til at man kan se hvem der ejer sitet, så kan man slå det op ved DK-hostmaster for den sags skyld ? :) 

Men igen, det er ikke et site, som udtrykker mit daglige arbejde, tværtimod, det er de brugere som kommer ind på sitet, som uploader deres projekter, samt skal det også fungere som et inspirations ressource til kreative folk derude...

ok jeg har forstået det er ikke dig der har lavet siden derfor skriver du ikke kontakt info på siden man kan også slå min side op på DK-hostmaster  og se hvem der ejer siden og lige som dig har jeg heller ikke lavet siden , men jeg skriver da mit cvr nummer på siden men det er fordi , jeg vil fremtone seriøse

Du tjener også penge på din side. Så længe siden ikke har til formål at tjene penge, giver det ikke nogen som helst mening med et CVR-nummer. Det bliver det ikke seriøst af, tværtimod. Det er direkte misvisende.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kbh S
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis, tjener ikke penge på det, og sælger ikke noget på siden, så derfor ser jeg heller ingen grund til CVR nummer...

Mvh Nicky Christensen
http://www.i-creative.dk

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)